Folgado: “Per al PP, tots els barris compten, des del qual està situat en el centre de l'Avinguda al *Vedat, fins a una xicoteta urbanització amb deu veïns. Tots som Torrent i tots els veïns mereixen ser atesos pel seu Ajuntament”.
Sanitat cita esta setmana a prop de 3.700 torrentins entre 27 i 30 anys, i avança per a iniciar la vacunació de la població, que marca se situa en risc extrem de contagis amb un índex de 555
Folgado: “és un reconeixement a l'activa militància del PP de Torrent que ens reforça i ens anima a continuar treballant dia a dia per a aconseguir el canvi de cicle, que ja és imparable i que ens farà recuperar l'alcaldia de Torrent per als veïns en 2023, i posar-nos a treballar intensament, perquè Torrent ocupe el lloc que mereix en la nostra Comunitat”.
Els populars volen que el Pla d'Actuació Municipal 2021 siga el de la definitiva recuperació econòmica de la ciutat, permetent que el sector privat puga tornar a tirar del carro sense noses