Viernes, 23 de Octubre de 2026

Actualitzada Viernes, 23 de Octubre de 2026 a las 13:04:51 horas

Edició Digital en valencià | Directora: Mamen Casabán Daries | Contacte: 627 604 169 - 687 284 697 Versió impresa
REDACCIÓ
Viernes, 23 de Octubre de 2026
SUCESSOS

Roben en la botiga de l’indumentarista torrentí Sergio Esteve

El comerç, especialitzat en indumentària tradicional valenciana, està fent inventari dels articles sostrets i publicarà les peces robades en les seues xarxes socials per a intentar recuperar-les

La botiga de l’indumentarista torrentí Sergio Esteve ha sigut víctima d’un robatori. El mateix establiment ha informat del succés a través de les xarxes socials, on ha volgut transmetre un missatge de tranquil·litat als seus clients i seguidores: tot l’equip es troba bé i el local no ha patit danys.

 

Després del robatori, la firma ha explicat que ha deixat el cas en mans de la policia i que està fent un recompte dels articles sostrets. La intenció és publicar pròximament en les seues xarxes socials la relació dels productes desapareguts, amb l’esperança de poder recuperar-ne algun. L’equip de Sergio Esteve també ha volgut agrair les nombroses mostres de carinyo i suport rebudes per part de la clientela des que s’ha conegut la notícia. La resposta dels seus seguidors ha sigut un dels aspectes que el comerç ha destacat en el seu comunicat.

 

Un referent de la indumentària valenciana a Torrent

Sergio Esteve és una firma especialitzada en indumentària tradicional valenciana i fallera, amb botiga al carrer de la Constitució. Segons la informació publicada en la seua pàgina web, el negoci compta amb una trajectòria que es remunta a 1973 i ofereix vestits i complements vinculats a la indumentària festiva valenciana.

 

Ara, l’establiment centra els esforços a identificar tot el material sostret i a difondre’n les característiques perquè clients i ciutadania puguen ajudar a localitzar-lo si detecten algun dels articles. De moment, no han transcendit més detalls sobre les circumstàncies del robatori ni sobre el valor dels productes sostrets. La investigació queda en mans policials.

Comentari Comentar aquesta notícia
Comentar esta noticia
CAPTCHA

Normes de participació

Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.

Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.

La participació implica que ha llegit i accepta les Normes de Participació i Política de Privadesa

Normes de Participació

Política de privacitat

Per seguretat guardem la teua IP
216.73.217.8

Encara no hi ha comentaris

Amb el teu compte registrat

Escriu el teu correu i t'enviarem un enllaç perquè escrigues una nova contrasenya.