Viernes, 23 de Octubre de 2026

Actualitzada Viernes, 23 de Octubre de 2026 a las 11:24:32 horas

Edició Digital en valencià | Directora: Mamen Casabán Daries | Contacte: 627 604 169 - 687 284 697 Versió impresa
REDACCIÓ
Viernes, 23 de Octubre de 2026
SOLIDARITAT

El PSPV organitza un homenatge a les víctimes de la DANA dos anys després

L’acte tindrà lloc el dijous 29 d’octubre, a les 20 hores, a la plaça de la Unió Musical, i estarà obert a la ciutadania i a les entitats que s’hi vulguen adherir

El Partit Socialista de Torrent ha organitzat un acte d’homenatge a les víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024 amb motiu del segon aniversari de la tragèdia. La convocatòria serà el dijous 29 d’octubre, a les 20 hores, a la plaça de la Unió Musical, i inclourà un minut de silenci i un record a les persones que van perdre la vida.

 

Segons ha informat el PSPV local, la iniciativa s’ha preparat en col·laboració amb altres entitats i en diàleg amb associacions de víctimes. La convocatòria està oberta a associacions, col·lectius socials, representants polítics i veïns de Torrent i d’altres municipis de la comarca que vulguen participar en l’homenatge.

 

El partit també ha convidat les formacions amb representació municipal a sumar-se a l’acte. El candidat socialista a l’Alcaldia per a 2027, Andrés Campos, ha explicat que la intenció és que la convocatòria tinga una participació àmplia. "Volem que siga un homenatge de tota la societat", ha assenyalat.

 

Campos ha destacat la importància de mantindre viu el record de les víctimes i d’acompanyar les famílies que continuen patint les conseqüències de les inundacions. També ha defensat que el record de la tragèdia ha d’anar acompanyat de respostes sobre el que va ocórrer. "Les víctimes i les seues famílies mereixen explicacions, i la societat té la responsabilitat de preservar la memòria del que va passar per a aprendre d’aquella tragèdia i treballar perquè no torne a repetir-se", ha afirmat el portaveu socialista.

 

La DANA del 29 d’octubre de 2024 va causar 232 morts a la Comunitat Valenciana, segons les dades citades en la convocatòria. Dos anys després, el PSPV de Torrent proposa reunir la ciutadania per a recordar les persones mortes i expressar el suport a les seues famílies. Les entitats interessades a adherir-se a la convocatòria poden sumar-se a la iniciativa, que el partit manté oberta a la participació de tota la ciutadania.

Comentari Comentar aquesta notícia
Comentar esta noticia
CAPTCHA

Normes de participació

Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.

Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.

La participació implica que ha llegit i accepta les Normes de Participació i Política de Privadesa

Normes de Participació

Política de privacitat

Per seguretat guardem la teua IP
216.73.217.81

Encara no hi ha comentaris

Potser també t'interesse...

Amb el teu compte registrat

Escriu el teu correu i t'enviarem un enllaç perquè escrigues una nova contrasenya.