Lunes, 27 de Julio de 2026

Actualitzada Domingo, 26 de Julio de 2026 a las 12:30:51 horas

Edició Digital en valencià | Directora: Mamen Casabán Daries | Contacte: 627 604 169 - 687 284 697 Versió impresa
FERNANDO BENJUMEA
Domingo, 26 de Julio de 2026
FESTES

Torrent viu un diumenge de festa amb la Conquesta Mora, el Dia dels Iaios i grans concerts

La jornada combina actes tradicionals, activitats infantils, música en directe, humor i una programació per a tots els públics dins de les Festes Patronals

Les Festes Patronals de Torrent continuen este diumenge amb una intensa programació que omplirà diferents espais de la ciutat d'activitats dirigides a totes les edats. La jornada combinarà tradició festera, propostes infantils, música en directe, humor i un dels homenatges més esperats de l'any, el Dia dels Iaios.

 

La vesprada arrancarà amb activitats per als més menuts. Entre les 18.30 i les 21.30 hores, la plaça Fra Antonio Panes acollirà una nova sessió de jocs tradicionals infantils, mentre que el Parc Central tornarà a convertir-se en un espai d'oci familiar amb la Xicoteta Fira Infantil "Carnival", que oferirà atraccions i animació.

 

A les 19.00 hores tindran lloc dos dels actes centrals del dia. D'una banda, la Plaça Major serà l'escenari de la Trabucada i la Conquesta Mora, una de les cites més emblemàtiques de les festes de Moros i Cristians, en què el bàndol moro prendrà simbòlicament la Torre. Al mateix temps, la Plaça Unió Musical acollirà la celebració del Dia dels Iaios, amb una vesprada de ball amenitzada pel Duo Oh Lala!, en un acte d'homenatge a les persones majors de la ciutat.

 

La programació continuarà a les 22.00 hores a la Plaça de l'Església, amb el tribut a Mocedades, Dónde estás, corazón, que recordarà alguns dels grans èxits del conegut grup.

 

El plat fort de la nit arribarà a les 22.30 hores a la Plaça de la Llibertat, on actuaran Rosa López, Chema Rivas i Natalia, en un dels concerts més destacats de les Festes Patronals 2026.

 

A la mateixa hora, l'aparcament de la Benemèrita Guàrdia Civil acollirà una nova parada del Circuit de Monologuistes, amb les actuacions de Maxi Rangel i Sr. Corrales, completant així una oferta d'oci que tornarà a repartir-se per diferents punts de Torrent al llarg de la jornada.

Comentari Comentar aquesta notícia
Comentar esta noticia
CAPTCHA

Normes de participació

Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.

Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.

La participació implica que ha llegit i accepta les Normes de Participació i Política de Privadesa

Normes de Participació

Política de privacitat

Per seguretat guardem la teua IP
216.73.216.10

Encara no hi ha comentaris

Amb el teu compte registrat

Escriu el teu correu i t'enviarem un enllaç perquè escrigues una nova contrasenya.