Jueves, 09 de Julio de 2026

Actualitzada Jueves, 09 de Julio de 2026 a las 13:10:07 horas

Edició Digital en valencià | Directora: Mamen Casabán Daries | Contacte: 627 604 169 - 687 284 697 Versió impresa
FERNANDO BENJUMEA
Miércoles, 08 de Julio de 2026

La Piscina Parc Vedat rep quasi 6.000 banyistes en els primers cinc dies d'obertura

La instal·lació inicia la temporada d'estiu amb una elevada afluència després de les actuacions de millora realitzades abans de la reobertura

La Piscina Municipal Parc Vedat ha iniciat la temporada d'estiu amb una notable resposta per part de la ciutadania. Entre l'1 i el 5 de juliol, un total de 5.904 persones han passat per les instal·lacions, una xifra que consolida este espai com un dels principals punts d'oci durant els mesos d'estiu a Torrent.

 

L'obertura va registrar 1.001 usuaris en la primera jornada i, durant els dies següents, l'assistència s'ha mantingut estable, segons les dades facilitades pel consistori.

 

Abans de l'inici de la campanya, la piscina va ser objecte de diverses actuacions de manteniment i renovació. Entre les principals millores destaca la substitució dels ponts del parc aquàtic per noves estructures metàl·liques, amb l'objectiu d'incrementar la seguretat i la durabilitat dels elements de joc.

 

A més, s'han realitzat treballs de poda i revisió de l'arbrat del recinte, amb la retirada dels exemplars que presentaven risc, així com la renovació del sistema de filtratge del vas principal mitjançant la instal·lació de noves bombes i filtres per a millorar la qualitat de l'aigua.

 

L'alcaldessa de Torrent, Amparo Folgado, ha valorat positivament les dades d'assistència i ha assenyalat que "els resultats confirmen que la Piscina Parc Vedat continua sent un dels espais més freqüentats durant l'estiu". També ha destacat l'esforç realitzat per a "modernitzar i fer més segures i còmodes les instal·lacions per a les famílies".

 

Per la seua part, la regidora d'Esports, M.ª Ángeles Lerma, ha afirmat que este inici de temporada "demostra la bona acollida de les millores realitzades" i ha remarcat el compromís de mantindre unes instal·lacions preparades per a l'ús durant els mesos d'estiu.

 

La Piscina Parc Vedat romandrà oberta fins al 31 d'agost, de dimarts a diumenge, en horari d'11.00 a 19.00 hores, amb ampliació fins a les 19.30 hores els dissabtes, diumenges i festius. A més, continua en funcionament el servei gratuït del Bus Piscina Vedat (Línia 4), que facilita l'accés des de diferents punts de la ciutat.

Comentari Comentar aquesta notícia
Comentar esta noticia
CAPTCHA

Normes de participació

Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.

Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.

La participació implica que ha llegit i accepta les Normes de Participació i Política de Privadesa

Normes de Participació

Política de privacitat

Per seguretat guardem la teua IP
216.73.216.221

Encara no hi ha comentaris

Potser també t'interesse...

Amb el teu compte registrat

Escriu el teu correu i t'enviarem un enllaç perquè escrigues una nova contrasenya.