Lunes, 22 de Junio de 2026

Actualitzada Lunes, 22 de Junio de 2026 a las 20:03:31 horas

Edició Digital en valencià | Directora: Mamen Casabán Daries | Contacte: 627 604 169 - 687 284 697 Versió impresa
FERNANDO BENJUMEA
Lunes, 22 de Junio de 2026

La música i el ball protagonitzen un intens cap de setmana per a les persones majors torrentines

La revetla de Sant Joan al centre Mare de Déu de l’Olivar i una nova sessió de ball al CEAM reuneixen centenars de participants en diferents activitats de convivència

Les persones majors de Torrent han gaudit aquest cap de setmana d’una àmplia programació d’activitats socials i lúdiques que ha tingut com a principals escenaris el Centre de Majors Mare de Déu de l’Olivar i el Centre Especialitzat d’Atenció a Majors (CEAM) del carrer Caixa d’Estalvis.

 

La primera de les cites va tindre lloc divendres amb la tradicional revetla de Sant Joan, que va congregar centenars d’usuaris dels diferents centres municipals de majors. La jornada va combinar espais de convivència, música i una mostra dels treballs elaborats al llarg del curs en els diferents tallers desenvolupats pels participants.

 

La trobada va continuar amb un sopar i una sessió de ball amenitzada pel Dúo Papallona, que va posar la banda sonora a una celebració que cada any reuneix nombrosos veïns i veïnes de la ciutat.

 

L’activitat va tindre continuïtat dissabte amb una nova vesprada de ball al CEAM, una proposta recuperada recentment després de diversos anys sense celebrar-se. La sessió, també acompanyada musicalment pel Dúo Papallona, va permetre als assistents gaudir d’una vesprada d’oci i socialització.

 

La recuperació d’aquesta activitat ha propiciat el retorn d’una de les iniciatives més demandades pels usuaris del centre, que des de fa unes setmanes tornen a comptar amb sessions de ball en aquestes instal·lacions.

 

Actualment, les activitats de ball formen part de la programació habitual destinada a les persones majors de Torrent i es desenvolupen en diferents espais de la ciutat al llarg de la setmana. Segons la planificació prevista, aquestes sessions continuaran durant les pròximes setmanes d’estiu abans de la pausa habitual del període vacacional.

 

A més, està previst que la programació dirigida a aquest col·lectiu continue ampliant-se amb noves activitats de caràcter extraordinari durant els pròxims mesos, coincidint amb diferents celebracions i esdeveniments festius del municipi.

 

Les jornades celebrades aquest cap de setmana han tornat a posar de manifest la participació activa de les persones majors en la vida social de Torrent, així com l’interés que desperten les activitats relacionades amb la música, el ball i la convivència.

Comentari Comentar aquesta notícia
Comentar esta noticia
CAPTCHA

Normes de participació

Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.

Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.

La participació implica que ha llegit i accepta les Normes de Participació i Política de Privadesa

Normes de Participació

Política de privacitat

Per seguretat guardem la teua IP
216.73.216.239

Encara no hi ha comentaris

Amb el teu compte registrat

Escriu el teu correu i t'enviarem un enllaç perquè escrigues una nova contrasenya.