Dilluns, 01 de Juny del 2026

Actualitzada Dilluns, 01 de Juny del 2026 a les 16:17:47 hores

Edició Digital en valencià | Directora: Mamen Casabán Daries | Contacte: 627 604 169 - 687 284 697 Versió impresa
FERNANDO BENJUMEA
Dilluns, 01 de Juny del 2026
ESPORTS

El NB Torrent tanca una meritòria fase d’ascens a segona FEB sense victòria

L’equip torrentí competix fins al final en els tres partits de la Final Four, però cau davant Peixegalego, Estudiantes i Algesires en una experiència de gran exigència competitiva

El CMG Hidràulica Nou Bàsquet Torrent ha finalitzat la seua participació en la fase d’ascens a Segona FEB sense aconseguir cap triomf, després de tres partits de màxima exigència disputats a Alginet, on el conjunt torrentí va mostrar competitivitat però no va poder superar rivals amb major experiència en els moments clau.

 

Estrena ajustada davant el Peixegalego

 

El debut en la fase no va ser senzill per als de Torrent, que van caure davant el Marín Peixegalego per 86-78. L’inici va ser complicat, amb un parcial inicial en contra que va obligar l’equip a remar a contracorrent. Tot i això, el NB Torrent va reaccionar amb millors sensacions ofensives i va aconseguir ajustar el marcador abans del descans.

 

En la represa, el conjunt gallec va accelerar el ritme i va obrir una diferència que els torrentins ja no van poder neutralitzar, tot i un últim esforç en el tram final que va mantindre el partit obert fins als últims minuts.

 

Reacció insuficient davant el Movistar Estudiantes

 

En el segon duel, el NB Torrent va tornar a competir amb intensitat però va caure per 61-76 davant el Movistar Estudiantes. El partit es va decidir especialment en un tercer quart desfavorable per als interessos torrentins, que van veure com el rival aprofitava millor els seus moments d’encert.

 

Malgrat la diferència final, l’equip va mantindre la lluita fins al final, intentant reduir distàncies en l’últim període sense arribar a posar en perill la victòria madrilenya.

 

Últim esforç sense premi contra l’Algesires

 

En l’últim partit de la fase, el NB Torrent va tornar a mostrar una imatge competitiva però va acabar cedint per 77-66 davant el CB Algesires. L’enfrontament va mantindre un guió similar als anteriors: un inici amb dificultats per agafar ritme i una posterior reacció que permetia als torrentins entrar en el partit.

 

No obstant això, el conjunt andalús va saber gestionar millor les seues rendes i va tancar el triomf, deixant el NB Torrent sense opcions d’accedir a les places d’ascens.

 

Balanç final de la fase

 

Amb tres derrotes en tres partits, el conjunt torrentí tanca la seua segona participació consecutiva en aquesta fase d'ascens, amb la sensació d’haver competit en molts trams dels enfrontaments, però sense la regularitat necessària per a competir per l’ascens.

 

La fase final ha conclòs amb l’ascens dels equips més sòlids del torneig, entre ells Movistar Estudiantes, Jaén i CB Algesires, que han aconseguit el salt de categoria. El NB Torrent, per la seua part, posa fi a una temporada destacada en la qual ha tornat a situar-se entre els equips aspirants, tot i no poder culminar l’objectiu esportiu final en aquesta ocasió.

Comentari Comentar aquesta notícia
Comentar esta noticia
CAPTCHA

Normes de participació

Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.

Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.

La participació implica que ha llegit i accepta les Normes de Participació i Política de Privadesa

Normes de Participació

Política de privacitat

Per seguretat guardem la teua IP
216.73.217.14

Encara no hi ha comentaris

Amb el teu compte registrat

Escriu el teu correu i t'enviarem un enllaç perquè escrigues una nova contrasenya.