Dilluns, 11 de Maig del 2026

Actualitzada Dilluns, 11 de Maig del 2026 a les 12:58:08 hores

Edició Digital en valencià | Directora: Mamen Casabán Daries | Contacte: 627 604 169 - 687 284 697 Versió impresa
REDACCIÓ
Diumenge, 10 de Maig del 2026
FALLES

La falla Benemèrita i l'Avinguda, primer premi del Concurs de les Creus de Maig

La primera en flor natural i la segona en manualitats varen obtindre els favor del jurat de Cronista mentre que en la categoria d'associacions el premi va ser per a l'associació de Castella- La Manxa

La comissió de Cronista ha donat a conéixer els premis del seu Concurs de Creu de Maig. Enguany en categoria de flor natural la falla guanyadora ha sigut la comissió de benemèrita i el segon premi per a la falla escultor. En categoria de manualitats el primer premi va ser per a la Falla Avinguda, segon premi per a Sant Roc i tercer premi per a Lope de Rueda. Com ja fa uns anys aquest en aquest concurs hi participen també associacions de Torrent i enguany el premi ha sigut per a l'AC Castella La Manxa. 

 

Les comissions i associacions que han participat en 2026 són Falla Avinguda Reina Sofía, Falla Antoni Pardo, Falla Lope de Rueda, Falla Camí Reial, Falla Sant Roc, Falla Saragossa-Parc Central, Falla San Amador Espartero, Falla Plaça de la Concordia, Falla El Molí, Falla Barri Cotxera, Falla Ramón y Cajal, Falla de la Plaça, Falla Avinguda, Falla Ángel del Alcázar, Falla Escultor Vicent Pallardó, Falla carrer Benemérita, Falla Nicolau Andreu, Falla Segon Tram Avinguda i Falla Sant Valerià. També hi participen les associacions, Grupo Juvenil Francesco, Asociación cultural Castilla la Mancha i AAVV San Cayetano. 

 

Una tradició que gràcies a aquest concurs s’ha recuperat en la capital de l’Horta Sud i on les activitats en els casals i locals de les associaicons que participen no paren per a poder tindre llesta la seua creu, siga de flor natural o manualitats al carrer per donar la benvinguda a la primavera torrentina. Un mes de maig que en Torrent s’ompli d’activitats tan culturals, com religioses en un mes on cada cap de setmana es celebra algune sdeveniment al carrer on participen cada vegada més torrentins i torrentines arribat el bon oratge. 

Comentari Comentar aquesta notícia
Comentar esta noticia
CAPTCHA

Normes de participació

Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.

Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.

La participació implica que ha llegit i accepta les Normes de Participació i Política de Privadesa

Normes de Participació

Política de privacitat

Per seguretat guardem la teua IP
216.73.217.19

Encara no hi ha comentaris

Potser també t'interesse...

Amb el teu compte registrat

Escriu el teu correu i t'enviarem un enllaç perquè escrigues una nova contrasenya.