Dilluns, 27 de Abril del 2026

Actualitzada Dilluns, 27 de Abril del 2026 a les 20:10:17 hores

Edició Digital en valencià | Directora: Mamen Casabán Daries | Contacte: 627 604 169 - 687 284 697 Versió impresa
FRAN PAGE
Diumenge, 26 de Abril del 2026

La filà templaris de Torrent es vestix de sevillana i celebra la seua Fira d'Abril

Torrent va viure este dissabte un dia de festa amb la celebració de la Fira d’Abril dels Templaris, que va reunir nombrosos assistents en un ambient marcat per la música, el ball i la tradició andalusa.

 

La cita, celebrada al carrer Sant Joaquim, es va convertir en un punt de trobada per a veïns i amics que van gaudir d’un tardeo que es va allargar fins a la matinada, amb música en directe, actuacions de ball flamenc i el típic rebujito.

 

Des de primera hora de la vesprada, l’ambient festiu va anar creixent amb participants vestits amb indumentària típica, sevillanes i molta animació, en una jornada que va destacar per la gran participació i el bon ambient.

 

La filà Templaris consolida així esta celebració dins del calendari festiu local, amb una proposta que combina cultura, música i convivència i que cada any suma més adeptes a Torrent.

Comentari Comentar aquesta notícia
Comentar esta noticia
CAPTCHA

Normes de participació

Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.

Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.

La participació implica que ha llegit i accepta les Normes de Participació i Política de Privadesa

Normes de Participació

Política de privacitat

Per seguretat guardem la teua IP
216.73.217.14

Encara no hi ha comentaris

Potser també t'interesse...

Amb el teu compte registrat

Escriu el teu correu i t'enviarem un enllaç perquè escrigues una nova contrasenya.