Dimecres, 11 de Març del 2026

Actualitzada Dimecres, 11 de Març del 2026 a les 20:04:49 hores

Edició Digital en valencià | Directora: Mamen Casabán Daries | Contacte: 627 604 169 - 687 284 697 Versió impresa
FERNANDO BENJUMEA
Dimecres, 11 de Març del 2026
FESTES

Les Falleres Majors de Torrent inicien les visites institucionals abans de la Plantà

Andrea Adelantado i Sara Magán han visitat cossos de seguretat i continuaran l’agenda amb bombers, Protecció Civil i centres educatius

La ciutat de Torrent afronta els dies previs a la Plantà de les Falles amb una intensa agenda d’actes. En este context, les Falleres Majors de la ciutat, Andrea Adelantado Montoya i Sara Magán Miquel, acompanyades per les seues corts d’honor, han començat la tradicional ronda de visites institucionals prèvies a la setmana gran fallera.

 

Durant la jornada, les màximes representants de la festa han visitat les dependències de la Policía Nacional i de la Policía Local de Torrent per a traslladar el seu reconeixement al treball que realitzen estos cossos durant la celebració de les festes, especialment en matèria de seguretat i organització.

 

A més, també s’han desplaçat fins a les instal·lacions del concessionari Ferto, empresa col·laboradora amb la Junta Local Fallera de Torrent que facilita els vehicles oficials utilitzats per les representants de la festa durant les Falles de 2026.

 

Agenda amb bombers i Protecció Civil

 

Les visites continuaran al llarg del dia amb una parada prevista al parc de bombers, així com amb una trobada amb els voluntaris de Protección Civil, als quals també es vol agrair la seua implicació durant els dies de celebració fallera.

 

Visites a institucions i centres educatius

 

L’agenda institucional continuarà l’endemà amb una visita a la Diputació de València i a diverses institucions situades a la ciutat de València, una activitat que forma part dels actes tradicionals previs a la setmana gran de les Falles.

 

A més, el 13 de març, coincidint amb l’últim dia lectiu abans de l’inici de les festes, les Falleres Majors visitaran diversos centres educatius de Torrent. Entre els llocs previstos es troben l’Escola Infantil Pulgarcito, així com els col·legis Trinitaries, La Purísima i Montesió.

 

La jornada també inclourà visites a centres de majors, com Verge del Olivar i Sant Elena, amb l’objectiu de compartir l’ambient festiu amb les persones majors de la ciutat.

Comentari Comentar aquesta notícia
Comentar esta noticia
CAPTCHA

Normes de participació

Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.

Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.

La participació implica que ha llegit i accepta les Normes de Participació i Política de Privadesa

Normes de Participació

Política de privacitat

Per seguretat guardem la teua IP
216.73.216.2

Encara no hi ha comentaris

Potser també t'interesse...

Amb el teu compte registrat

Escriu el teu correu i t'enviarem un enllaç perquè escrigues una nova contrasenya.