Dimecres, 07 de Gener del 2026

Actualitzada Dimecres, 07 de Gener del 2026 a les 13:37:24 hores

Edició Digital en valencià | Directora: Mamen Casabán Daries | Contacte: 627 604 169 - 687 284 697 Versió impresa
FERNANDO BENJUMEA
Divendres, 02 de Gener del 2026
ORATGE

Torrent posa en marxa el protocol municipal davant l’arribada d’una onada de fred

Els serveis d’emergència i d’atenció social reforcen la vigilància per protegir les persones més vulnerables davant la baixada de temperatures

L’Ajuntament de Torrent ha activat de manera preventiva el protocol municipal d’actuació davant la previsió d’una onada de fred anunciada per l’Agència Estatal de Meteorologia (AEMET) per als pròxims dies. L’objectiu principal d’esta mesura és reduir els riscos associats a les baixes temperatures i garantir la protecció dels col·lectius més exposats.

 

El dispositiu desplegat implica la coordinació de diversos serveis municipals, entre els quals es troben la Policia Local, Protecció Civil i els Serveis Socials, així com entitats socials que treballen habitualment a la ciutat. Esta actuació conjunta permetrà intensificar la detecció de situacions de risc, amb una atenció especial a les persones sense llar o en situació de vulnerabilitat.

 

Recursos habilitats i seguiment constant

 

En col·laboració amb entitats del tercer sector, el consistori ha previst espais i recursos perquè les persones que ho necessiten puguen protegir-se del fred i rebre atenció bàsica i acompanyament. Al mateix temps, els serveis municipals mantindran un seguiment continu de l’evolució meteorològica per adaptar les actuacions a les necessitats que es vagen detectant.

 

Crida a la col·laboració ciutadana

 

Des del consistori es fa una crida a la ciutadania perquè, davant qualsevol situació de risc observada a la via pública relacionada amb el fred, es comunique amb els serveis d’emergència o amb la Policia Local. Esta col·laboració és clau per reforçar la resposta municipal i garantir el benestar i la seguretat de totes les persones durant este episodi de temperatures baixes.

Comentari Comentar aquesta notícia
Comentar esta noticia
CAPTCHA

Normes de participació

Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.

Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.

La participació implica que ha llegit i accepta les Normes de Participació i Política de Privadesa

Normes de Participació

Política de privacitat

Per seguretat guardem la teua IP
216.73.216.129

Encara no hi ha comentaris

Amb el teu compte registrat

Escriu el teu correu i t'enviarem un enllaç perquè escrigues una nova contrasenya.