Divendres, 21 de novembre del 2025

Actualitzada Dijous, 20 de novembre del 2025 a les 22:46:49 hores

Edició Digital en valencià | Directora: Mamen Casabán Daries | Contacte: 627 604 169 - 687 284 697 Versió impresa
REDACCIÓ
Dijous, 20 de novembre del 2025
FUTBOL

La Copa del Rei es jugarà en el Ciutat de València

Segons el comunicat emés per l'Ajuntament de Torrent l'empresa encarregada de l'obra signa que existeixen problemes tècnics que impedeixen que es jugue el Torrent Betis al Sant Gregori

El Torrent CF no jugarà el següent partit de la Copa del Rei al Sant Gregori i es trasllada la trobada al camp del Llevant *UD, el Ciutat de València. Segons el comunicat emés per l'Ajuntament de Torrent, l'empresa encarregada de l'obra afirma que existeixen problemes tècnics que impedeixen que es jugue el Torrent-Betis en l'estadi taronja.
 

Segons informa el consistori, durant l'inici dels treballs d'instal·lació de la base elàstica durant els treballs del canvi de la gespa, es va produir una avaria inesperada en la maquinària encarregada de mesclar el cautxú i la resina, un equip fonamental per a la correcta continuïtat de l'obra. La reparació ha requerit la intervenció de mecànics especialistes i peces originals provinents d'Alemanya, sense que la maquinària haja recuperat encara el seu funcionament òptim.
 

De manera paral·lela, l'empresa gestionava l'arribada d'una altra màquina similar, prevista per a hui dia 20. A aquest contratemps se sumen les condicions meteorològiques adverses –fred, humitat i vent– poc adequades per a treballar amb resines de *PU, ja que no polimeritzen correctament amb baixes temperatures i obliguen a utilitzar la maquinària a un ritme més lent. Això redueix significativament el rendiment previst. La suma de factors fa, "que no siga viable garantir la finalització de l'obra amb la qualitat exigida per al 3 de desembre, data de la trobada", segons el comunicat.
 

La regidora de l'Àrea d'Esports, Mª Ángeles Lerma ha celebrat aquesta vesprada una reunió amb el president del Torrent CF, Víctor Ventosa i part de la seua Junta Directiva, per a traslladar-li de primera mà tots els detalls de l'informe tècnic, les causes del canvi i les gestions realitzades en el dia de hui.
 

Lerma ha manifestat que “el Torrent CF podrà disputar aquest històric partit de Copa del Rei en un camp de Primera Divisió, amb totes les garanties, envoltat de milers d'aficionats i en un estadi de primer nivell que estarà a l'altura d'aquest moment tan especial per a la nostra ciutat”. “Vull agrair especialment al Llevant UD i a tota la seua directiva la seua absoluta predisposició i rapidesa per a facilitar aquesta alternativa. La seua col·laboració ha sigut exemplar i demostra l'estreta relació esportiva i social entre les nostres ciutats”, ha destacat la regidora.
 

Al mateix temps que es gestionava aquest contratemps, el Torrent CF alié al que estava succeint ha emés un comunicat la mateixa vesprada del 20 de novembre en el qual s'afirmava que l'estadi estaria llest per a la històrica cita amb el Betis. És més ha afirmat que, "l’Ajuntament confirma que les obres del camp arribaran a temps per a la segona eliminatòria de Copa, mentre el club treballa per ampliar l’aforament davant la forta demanda". 

 

A més aquest partit es va emitir per una emisora a nivell naciaonal, concretament a Teledeporte i informava dels treballs de coordinació entre Ajuntament i club per coordinar la seguretat d'un partit amb una gran demanda per part dels aficionats del Torrent CF. Només conèixer la notícia el club ha comunicat el trasllat de l'encontre mitjançant les seues xarxes socials i els aficionats estan ara mateix carregant contra la gestió de l'Ajuntament de Torrent i del mateix club que no passa pel seu millor moment pels resultats esportius.

 

L'Ajuntament de Torrent tanca el seu comunciat demanant disculpes,"als aficionats per aquest canvi inesperat, totalment alié a la voluntat municipal, motivat exclusivament per criteris tècnics i de seguretat". Així mateix, "el consistori desitja que aquest escenari de Primera Divisió es convertisca en un auguri de bona sort per al Torrent CF, que torna a disputar la Copa del Rei 35 anys després".  “Estem segurs que l'afició omplirà el *Ciutat de València de color *taronja i viurem una nit històrica i inoblidable amb el Torrent *CF”, ha conclòs Lerma.

Comentari Comentar aquesta notícia
Comentar esta noticia

Normes de participació

Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.

Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.

La participació implica que ha llegit i accepta les Normes de Participació i Política de Privadesa

Normes de Participació

Política de privacitat

Per seguretat guardem la teua IP
216.73.216.112

Encara no hi ha comentaris

Amb el teu compte registrat

Escriu el teu correu i t'enviarem un enllaç perquè escrigues una nova contrasenya.