Dissabte, 27 de Setembre del 2025

Actualitzada Divendres, 26 de Setembre del 2025 a les 21:06:22 hores

Edició Digital en valencià | Directora: Mamen Casabán Daries | Contacte: 627 604 169 - 687 284 697 Versió impresa
FERNANDO BENJUMEA
Dijous, 18 de Setembre del 2025
CULTURA

Torrent es prepara per a un cap de setmana ple d’activitats culturals, esportives i tradicionals

Del 18 al 21 de setembre, la ciutat viurà propostes per a tots els públics amb l’organització d’associacions locals, col·lectius veïnals i l’Ajuntament

Torrent es convertirà aquest cap de setmana en un autèntic escenari de convivència i oci amb una programació plena d’activitats per a totes les edats. Des del dijous 18 i fins al diumenge 21 de setembre, la ciutat acollirà cites culturals, esportives, musicals i tradicionals, organitzades per associacions locals, col·lectius veïnals, falles i l’Ajuntament de Torrent.

 

L’Avinguda al Vedat obrirà el programa amb la Fira de l’Automòbil, que s’allargarà dijous i divendres de 10 a 19:30 hores. També es duran a terme tallers de circulació vial i activitats infantils al Parc Central, així com sessions de ball per a majors als centres municipals i als espais comercials.

 

El dijous a la vesprada arrancarà també la VII edició del Torneig de Bàsquet Memorial Pascual Chulià, al pavelló El Vedat, i a la Casa de la Cultura es podrà gaudir de la xarrada “Cicloturisme per Àfrica: pedalant per la Costa Oest”.

 

El divendres destacarà la Gran Fira Infantil al Parc Central i la projecció de cinema a la fresca amb el clàssic El ladrón de bicicletas, a la plaça Unió Musical.

 

El dissabte, el protagonisme serà per a la IX Trobada d’Associacions Ciutadanes de la FAC, que omplirà de vida la plaça Unió Musical durant tot el dia. A més, hi haurà espectacles familiars al Parc Central, la cloenda del festival de curtmetratges Mirades Fest a l’Auditori, la tradicional cita de les Danses Ciutat de Torrent i activitats especials com la ruta nocturna Bicinit a les Estreles o la gala del 50 aniversari de la Falla Nicolau Andreu.

 

El diumenge al matí, el ritme esportiu marcarà la jornada amb la marxa ciclista “Un Torrent sobre rodes”, la IV Atronadora Race i la gran final del Memorial Pascual Chulià al pavelló El Vedat. El Torrent CF també disputarà un partit de lliga contra el Girona FC al camp Sant Gregori. La programació es tancarà amb una nova sessió de ball per a majors.

 

Amb aquesta agenda repleta d’esdeveniments, Torrent reafirma la seua aposta per la cultura, l’esport i la convivència ciutadana, oferint un cap de setmana on totes i tots poden trobar el seu espai de diversió.

Comentari Comentar aquesta notícia
Comentar esta noticia

Normes de participació

Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.

Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.

La participació implica que ha llegit i accepta les Normes de Participació i Política de Privadesa

Normes de Participació

Política de privacitat

Per seguretat guardem la teua IP
216.73.216.86

Encara no hi ha comentaris

Potser també t'interesse...

Amb el teu compte registrat

Escriu el teu correu i t'enviarem un enllaç perquè escrigues una nova contrasenya.