Dimecres, 16 de Juliol del 2025

Actualitzada Dimarts, 15 de Juliol del 2025 a les 13:27:50 hores

Edició Digital en valencià | Directora: Mamen Casabán Daries | Contacte: 627 604 169 - 687 284 697 Versió impresa
SARA LÓPEZ CASAS
Dilluns, 14 de Juliol del 2025
POLÍTICA

El PSOE reclama accés als expedients de col·laboració internacional de l'Ajuntament

Aquesta iniciativa busca defensar-se front les acusacions del Partit Popular i netejar la imatge pública dels socialistes

El PSOE, desprésde l'eixida a la llum de la destinació d'una part del pressupost municipal a una de les fundacions de Jose Luis Ábalos, ha demanat el govern l'accés a la documentació sobre la col·laboració internacional de l'Ajuntament entre els anys 1996 i 2015. Amb això, els socialistes busquen exposar el presumpte desconeixement de la vertadera destinació dels fons dedicats a FIADELSO, demostrar la legalitat del procés que ells defenen i, reafirmar, de cara al públic, "el seu compromís amb la transparència i la rendició de comptes", tal com ha afirmat Andrés Campos, portaveu del partit. 

 

Paral·lelament, Campos, i tal com va declarar ja fa uns dies, ha tornat a acusar Folgado d'"optar per l'estratègia del fang i de la mentida per tapar sa nefasta gestió al front de l'Ajuntament", i de "seguir al peu de la lletra el manual de Feijóo i Abascal en insultar, enfagnar i destruir tot el que s'ha construit" a nivell municipal. Així, amb la iniciativa, el PSOE també pretèn "desmontar la campanya d'intoxicació i fang promoguda per l'alcaldessa".

 

Aquesta decisió apareix en un context de lluita oberta entre populars i socialistes, que no cessen d'acusar-se mutuament de col·laborar i legitimar la corrupció i negligència dels seus respectius partits. 

Potser també t'interesse...

Amb el teu compte registrat

Escriu el teu correu i t'enviarem un enllaç perquè escrigues una nova contrasenya.