
MOBILITAT
Sindicats de Metrovalencia alerten de “fallades de seguretat" en la reobertura de la zona zero
Afirmen que s'ha posat en marxa amb passos a nivell desbaratats, fallades en balises de seguretat i andanes sense acabar entre altres més incidències
Els sindicats de Metrovalencia han alertat en un comunicat de "fallades de seguretat" en la reobertura de la zona zero. Afirmen que s'ha posat en marxa amb passos a nivell desbaratats, fallades en balises de seguretat i andanes sense acabar entre altres més incidències.
“Huit mesos després de la dana en la qual companys/as i usuaris van quedar abandonades a la seua sort, continuem sense protocols d'actuació davant fenòmens atmosfèrics adversos, ens agradaria conéixer quina és l'opinió de l'Agència Valenciana de Seguretat Ferroviària, que es crec precisament, per a la investigació d'incidents/accidents ferroviaris”, ha denunciat. El Comité d'Empresa ha reivindicat que “la ciutadania valenciana mereix un transport públic segur, eficient i humà, tant per als qui l'utilitzen com per als qui ho fan possible cada dia”.
"Hi ha hagut un gran esforç tècnic"
Des de la Generalitat Valenciana han insistit que s'ha fet “un gran esforç tècnic i humà per a reobrir el tram València Sud-Castelló perquè la prioritat era que els usuaris de les localitats més afectades per les riuades recuperaren un mitjà de transport tan fonamental”.
En aquest sentit, han subratllat que s'ha invertit 140 milions d'euros i “segueixen les últimes tasques de reconstrucció, però la prioritat per als usuaris era reobrir el tram després de mesos d'obres i un període previ de proves”. “La resposta ha sigut de 100.000 persones en la primera setmana, la qual cosa evidencia la importància i el millor servei respecte als busos llançadora”, han conclòs des de la Conselleria.
Els sindicats de Metrovalencia han alertat en un comunicat de "fallades de seguretat" en la reobertura de la zona zero. Afirmen que s'ha posat en marxa amb passos a nivell desbaratats, fallades en balises de seguretat i andanes sense acabar entre altres més incidències.
“Huit mesos després de la dana en la qual companys/as i usuaris van quedar abandonades a la seua sort, continuem sense protocols d'actuació davant fenòmens atmosfèrics adversos, ens agradaria conéixer quina és l'opinió de l'Agència Valenciana de Seguretat Ferroviària, que es crec precisament, per a la investigació d'incidents/accidents ferroviaris”, ha denunciat. El Comité d'Empresa ha reivindicat que “la ciutadania valenciana mereix un transport públic segur, eficient i humà, tant per als qui l'utilitzen com per als qui ho fan possible cada dia”.
"Hi ha hagut un gran esforç tècnic"
Des de la Generalitat Valenciana han insistit que s'ha fet “un gran esforç tècnic i humà per a reobrir el tram València Sud-Castelló perquè la prioritat era que els usuaris de les localitats més afectades per les riuades recuperaren un mitjà de transport tan fonamental”.
En aquest sentit, han subratllat que s'ha invertit 140 milions d'euros i “segueixen les últimes tasques de reconstrucció, però la prioritat per als usuaris era reobrir el tram després de mesos d'obres i un període previ de proves”. “La resposta ha sigut de 100.000 persones en la primera setmana, la qual cosa evidencia la importància i el millor servei respecte als busos llançadora”, han conclòs des de la Conselleria.
Normes de participació
Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.
Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.
La participació implica que ha llegit i accepta les Normes de Participació i Política de Privadesa
Normes de Participació
Política de privacitat
Per seguretat guardem la teua IP
216.73.216.36