Dimarts, 08 de Juliol del 2025

Actualitzada Dimarts, 08 de Juliol del 2025 a les 17:21:59 hores

Edició Digital en valencià | Directora: Mamen Casabán Daries | Contacte: 627 604 169 - 687 284 697 Versió impresa
REDACCIÓ
Dilluns, 07 de Juliol del 2025
FUTBOL SALA

Àngel de l'Alcàsser guanya el torneig faller de futbol sala solidari

El campionat ha recaptat més de 3.000 euros que s'han destinat a l'Associació Espanyola contra el càncer de Torrent

La comissió fallera d'Àngel de l'Alcàsser ha guanyat l'edició 36 del torneig faller de futbol sala femení organitzat per la falla Carrer Toledo. El torneig portara i portarà el nom de "Carmina Navarro Aleix" i recapta fons per a la AECC. Un homenatge a la fallera de la Falla Carrer Toledo que va marxar el passat octubre. En aquesta edició solidària la comissió ha recaptat més de 3.000 euros que ha entregat a l'Associació Espanyola contra el càncer de Torrent gràcies a la participació de les falles participants.



Arrere queden diverses jornades de partits entre les diferents comissions, el millor de tot és el gran ambient que es viu en les graderies entre les aficions amb el futbol sala femení, ambient i diversió en graderies i parc, recordant els ambients del futbol faller dels anys final dels 70 i principis dels 80, ambient en el camp de joc i ambient en les graderies. Al final sorteig dels bitllets agraciats després de la conclusió de la trobada.

 


Duel entre les dues millors comissions del torneig. Partit que arranque amb els dos conjunts amb ambició de marcar ràpidament, els primers colps van eixir de les sabatilles de l'Ermita, la resposta ha sigut ràpida i contundent de les xiques de verd, amb un parell d'ocasions de marcar i a la tercera Lupi ha avançat a Ángel de l'Alcàsser 0-1, després de culminar una ràpida contra.


L'experiència és un grau i l'experiència i domini del futbol sala de les del carrer de Germanies ha canviat el partit, Anna Mireia, Clara i Lupi s'han encarregat de portar el ritme de la trobada, les de Ramón y Cajal a mercè de les del Bon Star, l'intentaven amb més cor que cap i s'estavellaven una vegada i una altra contra l'organitzada defensa, comandada per Anna Mireia, tirs llunyans que Amparo detenia amb encert, la sentència ha tornat a arribar de la bota Lupi per a fer el 0-2 per a arribar al descans.


La segona meitat ha sigut quasi més intensa per tots dos bàndols, Amparo per les de Sant Fermín i Bea per Ramón y Cajal han realitzat una segona part perfecta detenint tot el que els arribava, amb parades de molt de mèrit, les de Ramón y Cajal han tirat de cor, imprimint un ritme asfixiant i difícil d'aguantar, Marta, Villalon, les seues companyes número 9 i 11 han treballat fins a l'extenuació amb una calor infernal en la graderia i sobre el parc, pagant l'excés al final del partit diverses jugadores de Ramón y Cajal, amb desmais inclosos i que desitgem que es quede en un esglai solament.



Primera victòria en el Torneig de la Falla Àngel de l'Alcàsser, després de la seua segona final consecutiva, però caldrà buscar alguna solució de dates, horaris o aturades durant les trobades, però les trobades tan intenses amb aquestes temperatures i sense cap dosificació, comporta el viscut al final de la trobada.

 

Comentari Comentar aquesta notícia
Comentar esta noticia

Normes de participació

Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.

Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.

La participació implica que ha llegit i accepta les Normes de Participació i Política de Privadesa

Normes de Participació

Política de privacitat

Per seguretat guardem la teua IP
216.73.217.10

Encara no hi ha comentaris

Amb el teu compte registrat

Escriu el teu correu i t'enviarem un enllaç perquè escrigues una nova contrasenya.