
INFRAESTRUCTURES
Mazón: "El 27 de juny torna el metro"
El president de la Generalitat, Carlos Mazón, acompanyat del conseller de Medi Ambient, Infraestructures i Territori, Vicente Martínez Mus han comprovat la seguretat del servei en el trajecte de Torrent Avinguda fins a Paiporta
El president de la Generalitat, Carlos Mazón ha anunciat que el servei de metro tornarà a funcionar el 27 de juny, "garantit 100 per 100". Mazón ha realitzat un dels trajectes de prova que s'estan fent des de Torrent fins a Paiporta. En el trajecte han fet una parada en l'estació de Paiporta reconstruïda de nou després de la catàstrofe de la DANA.
Mazón ha tret pit i ha recordat que, "s'han reconstruït 50 quilòmetres en 8 mesos amb una inversió de 140 milions d'euros amb inversió 100 per 100 autonòmica que tornarà a donar servei a 7 milions de viatgers". Respecte a este tema el cap del consell ha tornat a demanar un nou finançament per a la Comunitat Valenciana, "estem en el pitjor moment de liquidesa de la història de la democràcia de la Comunitat, estem ofegats sense el FLA".
En esta nova visita a la capital de l'Horta Sud de Carlos Mazón no l'ha acompanyat l'alcaldessa de Torrent, Amparo Folgado com altres ocasions. Tan sols ha estat acompanyat pel seu conseller Martínez Mus i responsables i tècnics de FGV i de Metrovalencia.
Protestes contra Mazón
Un grup de persones esperaven al president de la Generalitat a les portes de l'estació de Torrent-Avinguda amb una pancarta on es recordaven els 228 morts de la barrancada del passat 29 d'octubre. No és la primera vegada que ciutadans protesten i demanen la dimissió de Mazón en alguna de les seues visites a Torrent.
Normes de participació
Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.
Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.
La participació implica que ha llegit i accepta les Normes de Participació i Política de Privadesa
Normes de Participació
Política de privacitat
Per seguretat guardem la teua IP
216.73.216.73