Divendres, 13 de Juny del 2025

Actualitzada Dimecres, 11 de Juny del 2025 a les 23:23:56 hores

Edició Digital en valencià | Directora: Mamen Casabán Daries | Contacte: 627 604 169 - 687 284 697 Versió impresa
FERNANDO BENJUMEA
Dimarts, 10 de Juny del 2025
ESPORTS

Torrent celebra les Miniolimpíades Escolars amb rècord de participació

Més de 1.300 xiquets de 24 centres educatius gaudeixen d'un festival esportiu que fomenta valors i competició

El Centre Esportiu Parc Central de Torrent va acollir dijous i divendres passat les tradicionals Miniolimpíades Escolars, que enguany han celebrat la seua 42a edició. Amb la participació de 1.310 xiquets i xiquetes procedents de 24 centres educatius de la ciutat, l’esdeveniment es consolida com una cita ineludible per a la comunitat escolar de Torrent.

 

Organitzat per la Fundació Esportiva Municipal i coordinat per la regidora d’Esports, Mª Ángeles Lerma, aquest festival d’atletisme és una oportunitat perquè els joves participants s’endinsen en el món esportiu, desenvolupen valors fonamentals com el treball en equip i l’esforç, i gaudisquen de l’esperit de superació.

 

Disciplines i competició per categories

Les jornades esportives van arrancar el dijous a les 16.30 hores amb les categories infantil i cadet, mentre que el divendres va ser el torn de les categories benjamí i aleví, amb la mateixa hora d’inici. Entre les disciplines destacades es troben les proves de velocitat, fons, relleus, llançament de pes, salt d’altura i salt de longitud. Els guanyadors van rebre els seus trofeus al final de cada jornada.

 

Per garantir el correcte desenvolupament de les proves, es va establir un Comité de Competició exclusiu, que va vetlar pel respecte a les Normes Disciplinàries del Deporte Escolar, assegurant així la transparència i la justícia en els resultats.

 

Classificacions i centres guanyadors

Els centres educatius participants es van esforçar al màxim, destacant el CC Santa Teresa de Jesús, campió en la categoria cadet, i el CC El Vedat, que va liderar en benjamí. Per la seua banda, l’IES La Marxadella va triomfar en la categoria infantil, mentre que el CEIP Antonio Machado feu lo propi a la categoria aleví.

 

En la classificació general l’ordre del pòdium va ser el següent: En primer lloc el CC Santa Teresa de Jesús, en segon el CC Ntra. Sra. de Montesió i en tercer lloc el CC El Vedat.

 

Les Miniolimpíades Escolars de Torrent no només premien els resultats esportius, sinó que promouen la convivència i el desenvolupament integral dels participants, posicionant el municipi com a referent en l’organització d’esdeveniments esportius educatius.

Comentari Comentar aquesta notícia
Comentar esta noticia

Normes de participació

Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.

Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.

La participació implica que ha llegit i accepta les Normes de Participació i Política de Privadesa

Normes de Participació

Política de privacitat

Per seguretat guardem la teua IP
216.73.216.5

Encara no hi ha comentaris

Amb el teu compte registrat

Escriu el teu correu i t'enviarem un enllaç perquè escrigues una nova contrasenya.