
TRADICIONS
Homenatge a la Mare de Déu dels Desemparats amb una Ronda a la Verge
Aquest cap de setmana comencen els actes més importants en honor a la Patrona de Torrent amb els trasllats i la processó del diumenge 11 de maig
Les festes en honor a la Verge dels Desemparats continuen omplint de fervor i tradició la ciutat de Torrent. Anit, els clavaris i la Confraria de la Verge van celebrar un dels actes més emotius del programa: la tradicional "Ronda a la Verge", que va tindre lloc en la Parròquia de l'Asunción de La nostra Senyora.
L'acte va comptar amb la participació de la Banda Simfònica del Cercle Catòlic de Torrent i l'Orfeó Polifònic Torrent, també pertanyent al Cercle Catòlic, que van oferir un emotiu repertori de música sacra i tradicional en honor a la patrona. El temple, ple de fidels i veïns, va vibrar amb les veus i els instruments que van retre homenatge a la Verge en una nit carregada de sentiment.
Les celebracions continuen aquest divendres amb el tercer dia del tridu en honor a la Mare de Déu, que se celebrarà a les 19.30 hores en la Parròquia. A més, a les 22.30 hores, la plaça de l'Església acollirà els tradicionals Balls i Cançons a la Verge, una cita que uneix cultura popular i devoció, i que cada any reuneix nombroses persones per a gaudir de danses i cants dedicats a la Verge dels Desemparats.
La Confraria convida a tots els torrentins i torrentines a participar en aquests actes que combinen fe, música i tradició amb els trasllats de la Geperudeta i la processó del diumenge per nucli antic de la capital de l'Horta Sud.
Normes de participació
Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.
Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.
La participació implica que ha llegit i accepta les Normes de Participació i Política de Privadesa
Normes de Participació
Política de privacitat
Per seguretat guardem la teua IP
3.148.221.222