Dissabte, 12 de Abril del 2025

Actualitzada Divendres, 11 de Abril del 2025 a les 13:33:40 hores

Edició Digital en valencià | Directora: Mamen Casabán Daries | Contacte: 627 604 169 - 687 284 697 Versió impresa
REDACCIÓ
Dilluns, 07 de Abril del 2025
SUCESSOS

Incendi en un local comercial del carrer Sant Cristòfol

El foc es va declarar passats les dues de la vesprada del diumenge 6 d'abril i afortunadament no cal lamentar danys personals

El diumenge 6 d'abril es va declarar un incendi en un local comercial del carrer Sant Cristòfor. A les 14.05 els bombers van rebre l'avís i es van desplaçar fins al lloc dels fets tres dotacions de bombers de Torrent, Catarroja i Paterna i un sergent de Torrent.



Després de les labors d'extinció es va poder comprovar que en eixos moments no es trobava ningú en l'interior pel qual no cal lamentar danys personals. Els veïns de la zona van viure un xicotet esglai en comprovar com eixia un dens fum negre de l'interior, però gràcies al treball dels bombers es va poder extingir amb rapidesa sense que es propagara als comerços i habitatges confrontants.

Comentari Comentar aquesta notícia
Comentar esta noticia

Normes de participació

Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.

Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.

La participació implica que ha llegit i accepta les Normes de Participació i Política de Privadesa

Normes de Participació

Política de privacitat

Per seguretat guardem la teua IP
3.137.183.125

Encara no hi ha comentaris

Potser també t'interesse...

Amb el teu compte registrat

Escriu el teu correu i t'enviarem un enllaç perquè escrigues una nova contrasenya.