URBANISME
L'Ajuntament habilita una oficina d'informació urbanística sobre la DANA
Aquest nou servei té com a objectiu resoldre dubtes relacionats amb la reconstrucció o reparació dels habitatges danyats, així com amb les llicències d'obra necessàries
L'Ajuntament de Torrent recorda que compta amb un punt d'informació urbanística en la primera planta del consistori, destinada als veïns que han vist afectades els seus habitatges després de la DANA. Aquest nou servei té com a objectiu resoldre dubtes relacionats amb la reconstrucció o reparació dels habitatges danyats, així com amb les llicències d'obra necessàries.
Des d'aquesta oficina, s'estudiarà cada cas de manera individualitzada, proporcionant als propietaris informació sobre la normativa autonòmica aplicable i els permisos requerits per la Confederació Hidrogràfica del Xúquer. A més, s'oferirà orientació sobre el Decret llei 20/2024, de 30 de desembre, aprovat pel Consell, que estableix mesures urbanístiques urgents per a facilitar les tasques de reconstrucció.
El regidor d'Urbanisme, Habitatge i Medi Ambient, José Francisco Gozalvo, ha subratllat que "des de l'Ajuntament de Torrent volem informar cada veí de la situació del seu habitatge després de la barrancada, perquè puguen tindre seguretat sobre si podran reconstruir o reformar els seus habitatges afectats. Al mateix temps, continuem treballant en altres mesures que permeten els decrets de reconstrucció del Consell, amb la finalitat d'ajudar a les persones més afectades a la nostra ciutat".
Amb aquesta iniciativa, el consistori reforça el seu compromís amb els veïns afectats, brindant eines i suport per a garantir una recuperació segura i adaptada a la normativa vigent.
Normes de participació
Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.
Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.
La participació implica que ha llegit i accepta les Normes de Participació i Política de Privadesa
Normes de Participació
Política de privacitat
Per seguretat guardem la teua IP
18.221.165.190