
MÚSICA
Sanguango's Band arranca el mes d'agost amb música i diversió
La xaranga juvenil va posar el ritme al mes d'agost, iniciant “A la lluna de Torrent
La xaranga juvenil Sanguango's Band va posar el ritme al mes d'agost, iniciant “A la lluna de Torrent”. Els joves músics van animar a veïns i famílies a gaudir d'una vesprada inoblidable en la plaça Fra Antonio Panes, que es va convertir en l'epicentre de la diversió, on grans i xicotets van poder participar en una gran varietat de jocs gegants de fusta, com van ser el parxís, el marro, les xapes o les bitles entre altres.
Així mateix, més de 300 persones van gaudir d'una nit de “Cinema a la lluna” amb les emocions a flor de pell amb la pel·lícula ELEMENTAL. La iniciativa, organitzada per diferents àrees, cerca oferir activitats lúdiques i culturals durant tot el mes d'agost per a tots els públics, arribant a cada racó de la gran ciutat. Els joves de Sanguango's Band: “Estem encantats d'haver pogut arrancar el mes d'agost amb la nostra música i de veure com la gent gaudeix d'ella, i dels més de vint èxits interpretats.”
Des de les diferents regidories que organitzen “Volem agrair a Sanguango's Band la seua col·laboració i a tots els veïns per la seua participació, aquest és només el començament d'una programació repleta de sorpreses per a aquest mes d'agost.” Al llarg del mes d'agost, es duran a terme diverses activitats emmarcades en la campanya “A la *lluna de Torrent” com a cinema, monòlegs, jocs per als més xicotets o màgia en família.
Normes de participació
Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.
Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.
La participació implica que ha llegit i accepta les Normes de Participació i Política de Privadesa
Normes de Participació
Política de privacitat
Per seguretat guardem la teua IP
3.144.126.62