Dijous, 21 de novembre del 2024

Actualitzada Dijous, 21 de novembre del 2024 a les 19:49:23 hores

Edició Digital en valencià | Directora: Mamen Casabán Daries | Contacte: 627 604 169 - 687 284 697 Versió impresa
REDACCIÓ
Dimarts, 06 de Febrer del 2024
MODERNITZACIÓ

L'Ajuntament posa en marxa un caixer per a tramitació d'incidències i certificats del padró

Aquesta nova eina està situada en la planta baixa de l'edifici consistorial i permet reduir cues i temps en els tràmits burocràtics

L'Ajuntament de Torrent fa un pas al capdavant en la millora dels seus serveis municipals amb la implementació d'un nou caixer per a la gestió de tràmits i certificats del padró, així com incidències en la via pública. Aquesta iniciativa, en funcionament des de principis de febrer, té com a objectiu la modernització i agilitació dels processos administratius.


Aquest nou caixer, situat en l'edifici consistorial del Carrer Ramón y Cajal 1, ofereix tres funcionalitats principals que simplificaran considerablement la interacció de la ciutadania amb l'administració local. A través d'aquesta eina es podrà sol·licitar cita prèvia, els usuaris poden programar la seua cita de manera ràpida i senzilla, evitant esperes innecessàries i optimitzant el temps d'atenció en les dependències municipals.


També permet la gestió de certificats d'empadronament individual per a majors d'edat: Ara és possible obtindre certificats d'empadronament de manera àgil i eficient, eliminant la necessitat de realitzar llargues cues.
De la mateixa forma que a través de l'aplicació E-Àgora, és possible presentar incidències en la via pública: Els ciutadans poden reportar incidències en la via pública de manera directa i ràpida a través del caixer per a agilitzar la seua gestió.


Gràcies a aquesta nova eina, es redueixen els temps d'espera i s'eliminen tràmits burocràtics. L'horari d'obertura del caixer s'ajusta al de l'edifici consistorial, de dilluns a divendres de 8.30 a 18.30 hores, i dissabtes de 0.00 a 12.30 hores, garantint la seua disponibilitat durant les hores d'atenció al públic.
Per a facilitar el seu ús, personal especialitzat d'atenció ciutadana oferirà assistència per a resoldre qualsevol dubte que puguen sorgir durant el procés d'utilització del caixer.

Comentari Comentar aquesta notícia
Comentar esta noticia

Normes de participació

Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.

Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.

La participació implica que ha llegit i accepta les Normes de Participació i Política de Privadesa

Normes de Participació

Política de privacitat

Per seguretat guardem la teua IP
3.137.218.176

Encara no hi ha comentaris

Potser també t'interesse...

Amb el teu compte registrat

Escriu el teu correu i t'enviarem un enllaç perquè escrigues una nova contrasenya.