
MEDI AMBIENT
Torrent en alerta groga per tempestes acompanyades de pedra
L'Agència Estatal de Meteorologia ha decretat l'alerta groga per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i per fortes tempestes que podrien anar acompanyades de pedra. L'alerta estarà activa fins al 13 de setembre a les 6 del matí
Torrent torna a estar en alerta groga, aquesta vegada per fortes tempestes que poden anar acompanyades de pedra. L'Agència Estatal de Meteorologia ha decretat l'alerta groga per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i per fortes tempestes que podrien anar acompanyades de pedra.
L'alerta estarà activa fins al 13 de setembre a les 6 del matí. De moment en la localitat hi ha núvols i clars, però segons l'AEMET això podria canviar de forma molt ràpida i produir-se fortes tempestes, pedra i vent fort i fins i tot augmentar l'alerta i passar de groga a taronja com a succeït al sud de la província de València. Les temperatures, almenys les màximes patiran un descens i no superaran els 25 graus, mentre que les mínimes quedaran per damunt dels 21 graus a causa de l'augment de la nuvolositat.
Fa poc més d'una setmana la capital de l'Horta Sud va estar en alerta taronja per una forta DANA que finalment va descarregar més de 80 litres per metre quadrat en una mica més de 24 hores produint-se xicotetes inundacions en baixos i garatges.
Normes de participació
Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.
Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.
La participació implica que ha llegit i accepta les Normes de Participació i Política de Privadesa
Normes de Participació
Política de privacitat
Per seguretat guardem la teua IP
3.135.210.146