
L'Oficina del Consumidor de Torrent recupera 16.800 euros de les reclamacions dels ciutadans
L'OMIC va atendre l'any 2022 un total de 475 reclamacions dels usuaris, aconseguint una fallada favorable en al voltant del 70% dels casos
L'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC) de Torrent ha fet pública la seua memòria anual d'activitats corresponent a l'exercici 2022, on es detallen totes les accions realitzades pel departament durant aquest període de temps, així com les dades derivades d'aquest treball.
Així, l'OMIC va rebre en 2022 al voltant de 6.000 consultes i sol·licituds d'informació en matèria de Consum, de les quals un total de 475 van derivar en reclamacions dels usuaris, que contemplen, entre altres, les relacionades amb telefonia, al·legacions i instàncies generals, energia, bancs i financeres o grans superfícies. D'aquesta manera, a través de la intervenció d'aquest òrgan els usuaris van obtindre devolucions per un import que ascendeix a 16.800 euros, amb un percentatge de reclamacions favorables d'entorn del 70%.
“Continuem treballant per a reivindicar i defensar els drets bàsics dels torrentins com a consumidors, oferint-los ajuda i orientació totalment gratuïta en tot el que necessiten”, destaca el regidor de Consum, Toni Nebot, qui també explica que “hem reforçat el servei d'atenció presencial a persones majors i, també, a aquelles que tenen dificultats per a accedir a internet o a utilitzar les noves tecnologies de la informació i la comunicació, de manera que qualsevol puga accedir als serveis de l'oficina de la manera més còmoda i senzilla”.
Normes de participació
Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.
Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.
La participació implica que ha llegit i accepta les Normes de Participació i Política de Privadesa
Normes de Participació
Política de privacitat
Per seguretat guardem la teua IP
3.17.176.77