Dijous, 28 de Març del 2024

Actualitzada Dimecres, 27 de Març del 2024 a les 17:54:08 hores

Edició Digital en valencià | Directora: Mamen Casabán Daries | Contacte: 627 604 169 - 687 284 697 Versió impresa
REDACCIÓ
Divendres, 20 de Gener del 2023

La web del grup Cajamar deixa sense servei més de 36 hores a milers de clients per una "incidència tècnica"

El grup bancari ha emés un comunicat a través de les seues xarxes socials per a desmentir que es tracte d'un ciberatac

La web del grup Cajamar deixa sense servei més de 36 hores a milers de clients per una "incidència tècnica" El grup bancari ha emés un comunicat a través de les seues xarxes socials per a desmentir que es tracte d'un ciberatac.

 

Segons fonts de l'entitat financera es deu a "una incidència tècnica interna originada en un procés de manteniment programat". Les queixes dels usuaris no s'han fet esperar, ja que, encara continua sense funcionar 36 hores després que es produïra la fallada.

 

Afortunadament, no ha afectat els reintegraments d'efectiu ni als pagaments amb targeta que es poden fer amb total normalitat i tan sols afecta la banca electrònica.
 

Aquesta "fallada tècnica" ha deixat sense servei als clients de Caixa Rural Torrent, entitat financera pertanyent al Grup Cajamar, per la qual cosa els clients no poden accedir als seus comptes bancaris per a fer transferències i pagaments a través del servei de banca electrònica.

 

El Grup Cajamar ha emitit un comunicat que es pot vore només enrar en el seu servei de banca electrónica: "Una incidència tecnològica interna està afectant des d'ahir al funcionament dels nostres serveis financers en les oficines, canals digitals i mitjans de pagament de les entitats del Grup Cooperatiu Cajamar. El problema es va suscitar durant la nit del passat dimecres al dijous, mentre es feien tasques programades de manteniment, afectant el desenvolupament dels processos interns dels sistemes operatius.



Si bé, des del primer moment, s'està treballant en la solució del problema al costat de les companyies proveïdores que donen suport tecnològic al nostre Grup Cajamar, la veritat és que les vies d'intervenció seguides no han donat la resposta esperada i la interrupció del servei està durant més temps de l'inicialment previst.



Davant alguns comentaris i opinions errònies abocades en xarxes socials, informem, amb total claredat i transparència, que la situació generada no es deu a un ciberatac sinó que té el seu origen en una incidència tècnica interna en el funcionament dels nostres servidors i sistemes operatius.



Des de les oficines, així com des dels canals de comunicació telefònica i en remot, mantenim informats als nostres clients, als qui se'ls està recordant que, malgrat aquesta interrupció temporal del servei, poden obtindre reintegraments en efectiu en caixers amb les seues targetes de crèdit i dèbit, així com utilitzar-les per als seus pagaments en comerços conforme als sistemes de cobertures establides per a això.
 

Lamentem les molèsties i inconvenients que està ocasionant la interrupció temporal del nostre servei financer".

Comentari Comentar aquesta notícia
Comentar esta noticia

Normes de participació

Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.

Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.

La participació implica que ha llegit i accepta les Normes de Participació i Política de Privadesa

Normes de Participació

Política de privacitat

Per seguretat guardem la teua IP
52.54.111.228

Encara no hi ha comentaris

Potser també t'interesse...

Amb el teu compte registrat

Escriu el teu correu i t'enviarem un enllaç perquè escrigues una nova contrasenya.