COMERÇ
ACST i Confecomerç llancen la campanya "Principis per a recuperar els principis"
L'acció va dirigida al consumidor final i pretén conscienciar sobre la importància que suposa trobar qualsevol producte o servei de proximitat en un comerç local
ACST i Confecomerç, al costat de la Diputació de València llancen la campanya "Principis per a recuperar els principis". L'acció va dirigida al consumidor final i pretén conscienciar sobre la importància que suposa trobar qualsevol producte o servei de proximitat en un comerç local que compleix amb la seua vocació de servei i de contribució a la societat.
Aquest 2022, després d'haver superat els pitjors moments de pandèmia, els ciutadans s'han adonat de l'imprescindible que és tindre un comerç pròxim, en els moments més crítics, per a poder garantir les seues necessitats més bàsiques. ACST, amb motiu de la campanya, posa l'èmfasi en quatre principis bàsics que caracteritzen al comerç local: pròxim, humà, fresc i sostenible.
Per a la iniciativa s'han creat lots exclusius amb milers de bosses de regal que compta amb una estètica moderna, però que recorda als cartells tradicionals, posant l'accent en la idea de recuperar uns valors que ara més que mai cobren especial rellevància. Les bosses seran distribuïdes gratuïtament entre els associats, que les sol·liciten, fins a final del mes de setembre de 2022 o fins a esgotar existències.
Normes de participació
Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.
Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.
La participació implica que ha llegit i accepta les Normes de Participació i Política de Privadesa
Normes de Participació
Política de privacitat
Per seguretat guardem la teua IP
98.82.140.17