Dissabte, 19 de Abril del 2025

Actualitzada Divendres, 18 de Abril del 2025 a les 15:49:17 hores

Edició Digital en valencià | Directora: Mamen Casabán Daries | Contacte: 627 604 169 - 687 284 697 Versió impresa
REDACCIÓ
Dijous, 01 de Setembre del 2022
SEGURETAT

La Policia Local de Torrent incorpora tres nous vehicles

Es tracta de models híbrids amb els quals es reduirà el consum de combustible i les emissions

La Policia Local de Torrent ha incorporat a la seua flota tres vehicles patrulla, amb els quals podran oferir un millor servei als veïns i veïnes de Torrent. L'alcalde Jesús Ros, acompanyat per la regidora de Seguretat, Inma Amat, han visitat les instal·lacions de Policia Local per a conéixer de primera mà les característiques dels nous cotxes.

 

El cos de policia ha apostat per vehicles elèctrics híbrids que utilitzen alternativament una bateria elèctrica i un motor de combustió, de la gamma SUZUKI VITARA, amb etiqueta ECO, de manera que es redueix substancialment el consum de combustible i la contaminació en disminuir també les emissions.

 

Inma Amat ha destaca la importància de “dotar a la Policia Local dels millors mitjans materials possibles per a facilitar-los poder continuar complint amb la seua important labor de preservar la seguretat dels torrentins i torrentines”. A aquestes millores en recursos policials, cal recordar que en aquests moments està obert el procés d'oposició de quinze noves places d'agents que s'incorporaran i ampliaran la plantilla de la Policia Local de Torrent.

Comentari Comentar aquesta notícia
Comentar esta noticia

Normes de participació

Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.

Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.

La participació implica que ha llegit i accepta les Normes de Participació i Política de Privadesa

Normes de Participació

Política de privacitat

Per seguretat guardem la teua IP
18.221.87.167

Encara no hi ha comentaris

Potser també t'interesse...

Amb el teu compte registrat

Escriu el teu correu i t'enviarem un enllaç perquè escrigues una nova contrasenya.