
POLÍTICA
Urbanisme amplia els imbornals en zones altes de El Vedat per evitar inundacions
Estàm revisant-se 2.500 imbornals de les faldes de la muntanya per a que no es facen rius cap a centre urbà
L'Ajuntament de Torrent, juntament amb l'empresa Aigües de l'Horta, continua treballant en una sèrie d'obres per a millorar la recollida d'aigües pluvials en ubicacions estratègiques del Vedat. Les actuacions, que se sumen a les que també s'estan executant en la zona del nucli urbà, estan situades als carrers Gregorio Peces Barba, Almirall Cervera, Utiel, Profeta Daniel i Joaquín Rodrigo.
Aquestes tasques se centren en la instal·lació de reixetes d'embornal preparades per a suportar 40 tones de pes per al trànsit rodat i amb una reixa d'ajust que garanteix l'estabilitat i l'absència de soroll. La seua col·locació millorarà l'absorció d'aigua de pluja i multiplicarà la capacitat de drenatge en aquests punts pels quals discorren grans quantitats d'aigua en episodis de pluges intenses com les que es van viure el passat any per el segon tram de Pare Méndez i Avinguda.
Al mateix temps també es treballa en la neteja dels més de 2.500 embornals que estan repartits per El Vedat i la zona alta de Torrent.
El projecte, que ha sigut impulsat per l'Ajuntament de Torrent i Aigües de l'Horta, té un termini d'execució de 2 mesos i es preveu que estiga finalitzat durant el mes de setembre, encara que l'any passat els episodis de plujes es van donar en les falles ajornades per la Covid.
Normes de participació
Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.
Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.
La participació implica que ha llegit i accepta les Normes de Participació i Política de Privadesa
Normes de Participació
Política de privacitat
Per seguretat guardem la teua IP
18.223.43.31