
EDUCACIÓ
El Consell dels Xiquets demana millorar les zones verdes i l'entorn dels centres escolars
Aquest consell està format per alumnes de cinqué i sisé de primària dels col·legis de Torrent
El Consell dels Xiquets ha demanat millorar les zones verdes i els espais públics urbans així com la seguretat al voltant dels centres escolars. Aquest consell està format per alumnes de cinqué i sisé de primària dels col·legis de Torrent. L'última sessió, celebrada el passat 3 de juny va acudir l'alcalde de Torrent, Jesús Ros i la delegada d'Educació Patrícia Sáez així com altres membres de la Corporació Municipal.
“Aquestes sessions ens permeten conéixer les inquietuds i opinions dels xiquets i xiquetes de Torrent, de manera que la seua veu es tinga en compte a l'hora d'impulsar iniciatives i propostes per al desenvolupament de la ciutat”, destaca la regidora d'Educació, Patrícia Sáez.
Així, en la reunió es van tractar qüestions com: la instal·lació de plaques solars en els centres educatius, d'acord amb l'Agenda Urbana 2030 i els objectius de desenvolupament sostenibles; l'habilitació d'aparcaments per a bicicletes i patinets, que promoguen un transport més sostenible; l'optimització de l'ús de l'aigua en els complexos educatius; la instal·lació de més papereres; o la profusió de campanyes informatives sobre la importància de respectes els horaris d'entrada i eixida dels col·legis.
Normes de participació
Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.
Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.
La participació implica que ha llegit i accepta les Normes de Participació i Política de Privadesa
Normes de Participació
Política de privacitat
Per seguretat guardem la teua IP
13.59.85.64