El nou model d'atenció presencial d'Aigües de l'Horta atén més de 4.000 gestions des de gener d'enguany
Tant en les cites presencials com en les cites telefòniques, les més demandades han sigut, altes de subministrament, assistència en paga de factures i canvis de nom
Aigües de l'Horta, a fi de millorar l'atenció presencial prestada i evitar esperes, ha posat en marxa un nou model d'atenció presencial a través de cita prèvia en totes les seues oficines. Així, quan un client vol realitzar qualsevol gestió, el pot fer tant de manera presencial com telefònica, sol·licitant cita prèvia a través de la pàgina web o del telèfon d'atenció al client de la companyia.
Aquest model d'atenció ha permés millorar i distribuir millor l'atenció al client, aconseguint que, des de gener de 2022 s'hagen realitzat un total de més de 4.000 atencions en aquestes oficines, situades en els tots municipis on la companyia presta servei, com són: Torrent, Aldaia, Alfara del Patriarca, Beniparrell i Picanya. D'aquestes atencions, tant en les cites presencials com en les cites telefòniques, les més demandades per ordre han sigut, altes de subministrament, assistència en paga de factures i canvis de nom.
Aquesta millora en l'atenció presencial es troba dins de l'estratègia d'Aigües de l'Horta que aposta per la innovació i la vocació de servei per a continuar situant a les persones en el centre del seu model d'atenció al client. Anticipar-se a les seues necessitats, preservar la seua salut i facilitar la comoditat a l'hora de fer les gestions. A més, la companyia continua apostant per la introducció de millores en l'atenció presencial que permeten respondre a les diferents necessitats de tots els seus clients. Així, ha incorporat a més el servei d'atenció per a persones sordes en les seues oficines i està previst que en els pròxims mesos la companyia incorpore un servei de traducció en múltiples idiomes per a l'atenció de tots els clients.
Aquesta atenció es complementa amb una estratègia a través de la qual s'han potenciat els canals no presencials per a facilitar les gestions, a fi que cada client puga triar el canal pel qual vol ser atés en funció de les seues necessitats, permetent així una major flexibilitat horària per a realitzar gestions i evitant esperes i desplaçaments innecessaris.
Rapidesa, comoditat i accessibilitat són avantatges d'aquests canals, com la pàgina web www.aigueshorta.es, on els clients poden consultar o realitzar qualsevol gestió. A més, compta amb un servei d'atenció telefònica on els clients poden fer les seues consultes i gestions de 8 del matí a 9 de la nit, en horari ininterromput, a través del número: 963 08 25 98 o 900 22 23 44. I disposa del telèfon gratuït: 900 203 101 i operatiu les 24 hores els 365 dies de l'any per a rebre informació o notificar qualsevol avaria.
Finalment, per a continuar avançant en aquesta atenció, l'empresa està treballant per a la seua implantació en el mes vinent en un nou canal d'atenció a través de WhatsApp o el servei de videotelefonada, així com d'assistència virtual en el qual es proporciona als clients respostes a les seues consultes més habituals a través de la pàgina web.
Normes de participació
Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.
Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.
La participació implica que ha llegit i accepta les Normes de Participació i Política de Privadesa
Normes de Participació
Política de privacitat
Per seguretat guardem la teua IP
3.145.110.99