
INFRAESTRUCTURES
Ferrocarils de la Generalitat redueix la freqüència de pas del metro en Torrent
Compromís demana l'augment del servei així com la inclusió de Torrent, Paiporta i Picanya en la zona A
FGV redueix la freqüència de pas del metre a Torrent, Picanya i Paiporta. Per aquest motiu Compromís ha demanat que s'augmente el servei en aquestes tres poblacions, així com la inclusió de Torrent, Paiporta i Picanya en la zona A.
Segons han informat des de Compromís, aquesta reducció d'horaris afecta a més de 120.000 persones. "Al mateix període de 2020 les freqüències de la línia 1-2 a les 7 h eren més del doble que ara i a les 14 h-15 h eren el doble. És una vergonya que en lloc de caminar cap a la promoció del transport públic i la millora del servei FGV es dedique a marginar els pobles de l'àrea metropolitana", han apuntat des de la coalició.
El portaveu de Compromís a Torrent, Pau Alabajos, ha destacat com afecta la minva de freqüències de la línia 2 "a Torrent Avinguda és especialment cridaner, un dia laborable com és el divendres no pots agafar aquesta línia de metro de 14 h a 16 h. Ara amb les recents modificacions s'ha de fer obligatòriament transbord entre Torrent i Torrent Avinguda durant les franges al·ludides". També ha incidit en altra de les reivindicacions històriques de Compromís a la comarca, que l'àrea metropolitana passe a formar part de la zona A de metro.
A Picanya el portaveu del grup municipal, Xavi Rius, ha ressaltat com incideix aquesta retallada d'horaris a les persones usuàries "és molt difícil mantenir les distàncies de seguretat i les mesures contra el coronavirus quan, en lloc d'augmentar les freqüències, les redueixen. Aquesta disminució de freqüències ens afecta especialment a tota l'àrea metropolitana on, a més, també paguem més car el bitllet."
Isabel Martín, portaveu de Compromís a Paiporta, també ha destacat una de les reclamacions que es fan des de la coalició: "no entenem com encara no han tornat a restituir les freqüències nocturnes." Finalment, Martín ha recordat com afecta l'eliminació d'aquest servei. "Tota la gent que treballa de nit a València o vol tornar després de sopar està obligada a utilitzar el transport privat. Des de la Conselleria de Politica Territorial, Obres Públiques i Mobilitat han de donar una solució immediata."
Normes de participació
Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.
Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.
La participació implica que ha llegit i accepta les Normes de Participació i Política de Privadesa
Normes de Participació
Política de privacitat
Per seguretat guardem la teua IP
52.14.234.6