
SANITAT
Els contagis a Torrent cauen a nivells de primers de juliol a pocs dies de les falles
S'han produït una mitjana de 10 contagis diaris en els últims tres dies, baixant l'índex acumulat fins a 184 per cada 100.000 habitants
Torrent entrarà en la setmana fallera amb les dades de contagi més baixos des del 9 de juliol, just abans de l'inici de l'última ona. Després d'arribar a un màxim de 640 el 26 de juliol, la incidència acumulada ha baixat hui fins a 184, fora ja de la zona de perill extrem de 250. L'Index de Torrent es 37 punts inferior a la Comunitat i 92 menys que a la mitjana estatal.
La taxa de reproducció del virus es troba ara en un 0,12% diari, molt per davall de l'1% que marca una transmissió descontrolada. Segons les últimes dades oferides per Sanitat, la ciutat ha sumat 155 nous casos en els últims 14 dies, la qual cosa eleva el total de contagiats des de l'inici de la pandèmia a 8.507, superant el 10% de la població torrentina. En els últims tres dies s'han produït 30 casos, una mitjana de 10 diaris.
D'altra banda, la població vacunada augmenta i ja s'està començant a inocular el sèrum contra el coronavirus als majors de 12 anys. Quan finalitze a l'octubre la pauta completa estarà vacunada aproximadament el 87% de la població total de Torrent.
Normes de participació
Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.
Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.
La participació implica que ha llegit i accepta les Normes de Participació i Política de Privadesa
Normes de Participació
Política de privacitat
Per seguretat guardem la teua IP
18.220.167.202