
FALLES
La falla Cotxera prepara el trasllat de la Mare de Déu amb mesures anticovid
Només participaran els representants, en grups de 7/8 comissions, i amb una cadència de 5 minuts per evitar concentració de gent.
La falla Barri Cotxera ha preparat un trasllat de la Mare de Déu especial per a la vesprada del 2 de setembre per tal de garantir les mesures anticovid. La comissió va informar als presidents de les 29 falles que només participaran en la desfilada els representants de les comissions i els estandarts per tal d’evitar massificacions de gent. L’ordre de desfilada es farà en grups formats per 7/8 comissions (només representants) amb distància de seguretat, seguida de banda de música. Entre cada grup de 7/8 falles haurà una cadència de 5 minuts per a evitar el contacte i cada grup ixirà d’un carrer diferent. Les falles que han caigut en un mateix grup han acordat pagar l’acompanyament musical per poder desfilar amb música.
La comissió organitzadora es va reunir amb Junta Local Fallera i l'ajuntament per tal de dissenyar el recorregut i dispositiu final, seguint les directrius de la Conselleria de Sanitat. Des de la comissió han volgut transmetre la il·lusió de poder celebrar este acte que es ve realitzant des de la fundació de la falla, amb més de 50 anys d’història. Es farà amb totes les mesures de seguretat, mascareta i distància social per respectar les mesures anticovid i servirà d’avantsala de les dos jornades d’ofrena que se celebraran el 3 i 4 de setembre.
Finalment l’horari d’eixida de cada grup queda delimitat de la següent manera:
A les 19:00 h. els membres de la falla barri Cotxera portaran la imatge de la patrona que ixirà des de la parroquia del Bon Consell, giraran per Magistrado Monterde, C/Sant Gaietà, fins el punt d’eixida, que será a les 19:30 h. per Sant Gaietà i li seguix Junta local, a les 19:40 h. des de Gómez Ferrer.
El primer grup de falles té l’hora d’eixida a les 19:45 h. des de Santo Tomàs i l’encapçala la falla Barri del Carmen Picanya, seguida de Pl. Concòrdia, Escultor V. Pallardó, El Molí, Parc de Trenor. Reina Sofia, Cronista V. Beguer i Lope de Rueda.
El segon grup ix des de Sant Gaietà, amb hora d’eixida a les 19.50 h. i el formen: Santa Llúcia. Sant Valerià, Camí Real, Segon tram, Sant Amador, Saragossa i Xenillet.
El tercer grup ix a les 19:55 h. des de Gómez Ferrer: Nicolau Andreu, Benemèrita, Sant Gregori, Pare Méndez, Sant Roc, Sants Patrons i Ramon y Cajal.
El quart grup ix a les 20:00 h. des de Sant Gaietà i estarà encapçalat per la falla Carrer Toledo Sedaví, Poble Nou, Avinguda, Antoni Pardo, Angel del Alcazar i La Plaça.
Normes de participació
Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.
Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.
La participació implica que ha llegit i accepta les Normes de Participació i Política de Privadesa
Normes de Participació
Política de privacitat
Per seguretat guardem la teua IP
13.58.25.33