
CAMPANYA DE VACUNACIÓ COVID19
Els treintanyers es vacunen del Covid des de hui a Torrent
Des de hui Prop d'11.000 torrentins i torrentines, d'entre 39 i 30 anys aniran passant pel pavelló del Vedat per a rebre la vacuna de Moderna i Pzizer
Prop d'11.000 torrentins i torrentines, d'entre 39 i 30 anys, han començat a rebre la vacuna contra el Covid-19. Segons les previsions de la conselleria de Sanitat s'inocularan un total de 451.000 dosis de la vacuna.De PFIZER, està previst inocular 205.608 dosis, la major part d'elles a persones de 49-30 anys, tant per a primeres com per a segones dosis. La resta s'utilitzaran per a completar la pauta de vacunació de *AstraZeneca a persones menors de 60 anys, així com per a altres col·lectius.
De MODERNA s'inocularan 55.066 dosis. La gran majoria estan destinades per a primeres i segones dosis de persones entre 40-59 anys, encara que també s'han reservat dosis per a empreses privades nous treballadors sanitaris de primera línia.
De JANSSEN, per part seua, s'administraran 31.154 dosis, principalment per a la recaptació de persones que no van rebre la seua vacuna per qualsevol motiu i la seua cohort ja ha sigut tancada.
Finalment, AstraZeneca s'utilitzarà principalment per a completar la pauta de persones majors de 60 anys inoculades ja amb aquesta vacuna. En total, 159.988 dosis.
En tots els casos, la citació es realitza mitjançant trucada de telèfon o a través d'un missatge al mòbil on s'indica data, hora i lloc de la vacunació. Si les dades no estan actualitzats, es poden modificar en http://coronavirus.san.gva.es/es/web/vacunacion/datos-contacto
La cita rebuda en el mòbil també es pot recuperar o consultar a través de l'aplicació GVA +Salut, disponible tant per a iOS com Android i Huawei, o en la web http://www.san.gva.es/cita_previa/citaprevia_general_val.html
Normes de participació
Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.
Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.
La participació implica que ha llegit i accepta les Normes de Participació i Política de Privadesa
Normes de Participació
Política de privacitat
Per seguretat guardem la teua IP
3.142.52.141