
OCUPACIÓ
Abril augmenta un 1,8% l’atur a Torrent i continua un 17% més alt que fa 2 anys
12 mesos després, el mercat laboral segueix sense poder recuperar l’ocupació destruïda per la crisi sanitària provocada per la pandèmia de coronavirus
Abril no ha segut un bon més per a l’ocupació a Torrent. Segons el Servei Valencià d’Ocupació ja són 8.532 les persones aturades a la ciutat, 35 que el mes passat. Fa dotze mesos, en ple confinament, el nombre era de 8.382 aturats, el que significa unes 150 persones menys que les xifres d’enguany.
Actualment, Torrent ocupa el segón lloc en el rànquing de municipis ambs més atur de la Comunitat Valenciana. El percentatge respete a la población total és d’un 20,83%. D’esta manera, si esta xifra es compara amb la mateixa del mes passat, es por veure com el nombre d’aturats s’ha elevat en un 0,11%. A l’abril del 2019, el percentatge era un 17,64%, el que significa que la pandemia ha ocasionat un augment d’un 3,19% des d’aquell moment fins ara.
D’es de l’Ajuntament de Torrent s’afirma que aproximadament el 30% de l’hostelería ha tancat i entre un 20 i un 25% del comerç local també.
El Pla Resistir, que fins ara ha oferit ajudes per als hostalers segueix en marxa i esta vegada també podràn acollir-se empreses d’altres sectors, Gran part de les persones que han deixat de treballar pertenyen al sector serveis, el que ha tingut que tancar la persiana o reduïr la seua activitat per les mesures sanitarias obligatories per la pandémia de Covid.
Normes de participació
Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.
Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.
La participació implica que ha llegit i accepta les Normes de Participació i Política de Privadesa
Normes de Participació
Política de privacitat
Per seguretat guardem la teua IP
3.17.76.168