Dilluns, 17 de Juny del 2024

Actualitzada Divendres, 14 de Juny del 2024 a les 16:19:05 hores

Edició Digital en valencià | Directora: Mamen Casabán Daries | Contacte: 627 604 169 - 687 284 697 Versió impresa
REDACCIÓ
Dijous, 22 de Abril del 2021
CRISI CORONAVIRUS

Sanitat preveu recuperar al maig el 80% de l'atenció presencial en els ambulatoris de Torrent

Els torrentins i torrentines podrà triar entre assistència presencial o telefònica quan demane cita prèvia

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha resolt recuperar gradualment l'atenció presencial en els centres de salut de la Comunitat Valenciana. L'objectiu, consensuat entre la Direcció General d'Assistència Sanitària i els directors d'Atenció Primària dels diferents departaments sanitaris, és que s'haja représ fins al 80% de l'activitat presencial durant el mes de maig en funció de la necessitat d'atenció.



La millora de la situació epidemiològica permet en aquests moments, tal com va avançar la setmana passada la consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, Ana Barceló, anar obrint progressivament les agendes presencials per a personal facultatiu, d'Infermeria i Pediatria dels centres de salut. D'aquesta manera, la ciutadania podrà optar entre atenció telefònica o presencial quan necessite acudir al primer nivell assistencial, l'Atenció Primària, i sol·licite cita a través de l'APP GVA+Salut, de la web de Sanitat, per telèfon en el seu centre de salut o en la línia 961 839 000.



La reactivació de l'atenció presencial arriba acompanyada d'altres dues mesures orientades a optimitzar l'assistència, evitar a la ciutadania desplaçaments innecessaris i previndre massificacions en els centres de salut que comprometen la seguretat de professionals i pacients.



Es manté el triatge per a pacients que sol·liciten assistència sense cita prèvia per a oferir a cada pacient el servei que requereix com més prompte millor i amb els recursos més adequats a la seua necessitat. L'atenció telefònica s'utilitzarà preferentment, per a seguiments o segones visites que no revisten gravetat.



D'altra banda, s'activen les Agendes per a solucionar tasques administratives, sol·licitud d'informes i altres documents, sense necessitat d'arribar a la consulta del/la metge de família.

Comentari Comentar aquesta notícia
Comentar esta noticia

Normes de participació

Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.

Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.

La participació implica que ha llegit i accepta les Normes de Participació i Política de Privadesa

Normes de Participació

Política de privacitat

Per seguretat guardem la teua IP
18.222.9.22

Encara no hi ha comentaris

Potser també t'interesse...

Amb el teu compte registrat

Escriu el teu correu i t'enviarem un enllaç perquè escrigues una nova contrasenya.