
COMERÇ
El comerç es prepara per a viure un “Black Friday” amb 15.000 euros en premis
Els torrentins que compren en els 300 negocis certificats com “Comerç de Confiança”
de l’Associació de Comerciants ACST rebran vals per a un sorteig
La ACST. Associació de Comerciants i Serveis de Torrent presenta, a la ciutat de Torrent, la campanya “Un Futur Menys Black” que, amb la col·laboració de CONFECOMERÇ CV (Confederació de Comerç i Serveis de la Comunitat Valenciana) i Cambra de Comerç, té com a objectiu incrementar les compres en el comerç local amb motiu d’aquest Black Friday 2020.
Per una compra d’un producte o servei, amb un valor mínim de 10 euros, els clients podran participar en el sorteig d’1 val de 1.000 euros i 20 vals de 200 euros a canviar en el comerç local, un total de 15.000 euros en premis en la província.
Els clients podran participar realitzant compres (de productes o serveis) en els quasi 300 comerços associats a ACST i recognoscibles pel seu certificat de “Comerç de Confiança”. Aquests comerços i empreses poden ser consultats en l’APP del “Comerç de Confiança” (acst.es/comerciosyservicios)
Fa ja diversos anys que el “Black Friday” va arribar a les nostres vides amb l’objectiu d’incrementar les vendes, en el comerç, prèvia arribada de la campanya nadalenca. El que va començar sent un dia especial dedicat al llançament d’ofertes puntuals, ha servit finalment per a incrementar, més si cap, la bretxa entre els comerciants locals i operadors com són les grans superfícies i les grans plataformes online.
Amb l’arribada del Black Friday, que a hores d’ara s’ha convertit en quasi un mes negre de llançament d’ofertes, els comerciants locals es veuen obligats a haver de baixar els seus preus amb l’objectiu d’intentar competir amb les grans plataformes que poden gastar milions d’euros en publicitat (i posicionament...) i que es poden permetre tirar per terra els seus preus, entre moltes altres causes, gràcies a la compra en quantitats ingents de referències o donant pàbul a l’abaratiment dels costos i el treball fem. Només en 2019, com a resultat d’aquestes pràctiques, una mitjana diària de 22 comerços van haver de baixar la persiana a la província de València.
Valls: “Volem acostar als nostres veïns al comerç de la seua ciutat”
Iván Valls, director de ACST, ha assenyalat que “amb aquesta original campanya volem acostar-nos als nostres veïns i clients amb una proposta creativa, que posa en relleu que comprar en el xicotet comerç és apostar per un futur menys black, promovent una compra sostenible i pròxima.
L’objectiu és premiar als nostres clients amb uns vals, que estan carregats d’interessants premis, amb la finalitat de posar el nostre granet d’arena, com sempre fa el comerç de proximitat, ajudant a les persones, fent més amable aquesta actual situació, contribuint així a afavorir als nostres veïns”.
Els comerços de ACST que participen en la campanya lluiran l’identificatiu de “comerç de confiança” en els seus aparadors per a ser reconeguts pels clients, unes atractives estreles i mostraran cartells informatius amb el lema “El Black Friday del xicotet comerç porta el premi més gran: 15.000 euros i #UnFuturoMenosBlack”.
Normes de participació
Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.
Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.
La participació implica que ha llegit i accepta les Normes de Participació i Política de Privadesa
Normes de Participació
Política de privacitat
Per seguretat guardem la teua IP
18.118.140.120