CRISI COVID19
Mor una persona més per coronavirus a Torrent i ja són 64 des de març
La incidència del virus sobrepassa al de la Comunitat Valenciana amb una taxa de 233 per cada 100.000 habitants
Torrent ha sumat una nova víctima amb coronavirus. Segons ha pogut saber aquest periòdic, es tractaria d'un home d'avançada edat, que hauria mort fa uns dies. Aquesta mort és la novena que es registra en la segona de l'estiu i la tercera ona d'aquesta tardor, i se suma als 55 morts en la primera ona de març a juny.
La incidència del virus a la ciutat de Torrent s'ha situat en tan sols 4 dies per damunt de la mitjana de la Comunitat Valenciana. El passat 30 d'octubre la incidència cada 100.000 habitants era de 204 contagiats i a principis de novembre s'ha situat en 233 contagiats, per damunt de la mitjana de la Comunitat valenciana però encara per davall de la mitjana nacional situada en 517 contagiats per cada 100.000 habitants.
El número de contagiats en 14 dies s'eleva fins a 192 persones, i eleva fins a 1.236 el total de persones que han sigut infectats pel virus Covid-19 des de març. L'última dada indica un alentiment dels contagis, del 2,44% diari a l'1,38% diari.
De l'efectivitat de les últimes mesures dependrà si finalment s'amplia el confinament nocturn vigent. De moment, la incidència del virus és menor a la segona ona que va registrar Torrent durant l'estiu i que afecte especialment la residència de majors de Lope de Rueda.
Set dies més de tancament perimetral
Ximo Puig ha anunciat en una visita institucional el tancament perimetral de la Comunitat Valenciana una setmana més. Puig va anunciar la setmana passada la restricció de mobilitat de 7 dies naturals que ara s'ampliaran 7 dies més com ja va anunciar en una entrevista en una cadena nacional.
De moment el president descarta el confinament domiciliari a la Comunitat Valenciana, " veurem com funcionen aquestes mesures i segons els resultats ens el plantejarem o no". En aqueix mateix sentit s'ha pronunciat el ministre de Sanitat, Salvador Illa, "de moment no es plantegen confinaments domiciliaris perquè primer cal comprovar el resultat de les mesures adoptades".
Normes de participació
Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.
Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.
La participació implica que ha llegit i accepta les Normes de Participació i Política de Privadesa
Normes de Participació
Política de privacitat
Per seguretat guardem la teua IP
3.144.26.99