
SALUT
Mor amb Covid a Torrent la víctima 62 del virus, la setena de la segona ona
La corba de contagis minora el seu ritme però sumen 24 contagis nous en quatre dies i aconsegueix els 868 positius
Torrent continua patint els efectes de la segona ona. Una persona ha mort amb coronavirus, la setena que es registra des del passat 27 d'agost. El nombre de positius acumulat ha crescut fins als 868, però no obstant això continua baixant el nombre de contagis en els últims 14 dies que ha baixat un 23% i ha passat a ser de 91 per cada 100.000 habitants, una dada positiva que no es veia des de meitat d'agost.
Encara és prompte per a saber si s'ha tocat sostre en la segona ona, però de moment, la volta al col·le i el reinici de l'activitat laboral per a molts no ha multiplicat els contagis, que tot el contrari, han reduït el seu creixement progressivament des que es van acabar les vacances d'estiu per a molts. L'últim brot registrat a Torrent pertany al de la residència de majors de Lope de Rueda on hauria mort almenys 3 residents, mancant la confirmació del mort conegut hui pel portal estadístic de la Generalitat.
La volta al col·le no ha registrat de moment brots, però si que ha detectat a tres persones amb Covid, la qual cosa demostra que de moment els centres educatius són llocs segurs i a més estan ajudant a la detecció de casos.
Normes de participació
Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.
Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.
La participació implica que ha llegit i accepta les Normes de Participació i Política de Privadesa
Normes de Participació
Política de privacitat
Per seguretat guardem la teua IP
13.59.1.209