
SANITAT
El centre esportiu La Cotxera reprén la seua activitat obrint al públic
El complex esportiu ha estat tancat a l'agost per a labors de manteniment i neteja com tots els anys
Amb l'inici del mes de setembre, el centre esportiu La Cotxera represa la seua activitat després del tancament de manteniment obligat. Obri hui les seues portes rebent als torrentinos i torrentinas. Per a garantir la seguretat de la ciutadania, l'Ajuntament de Torrent ha desenvolupat diferents mesures que garanteixen torns de neteja i desinfecció al llarg del dia, així com en finalitzar cada jornada.
D'altra banda, per a complir amb la normativa de distanciament social, es mantenen els fluxos de senyalització dins de la instal·lació que estan marcats amb cartells i senyalística en el sòl, indicant el sentit de la marxa. Igualment, l'accés a la Cotxera tindrà lloc pel carrer Pla i compta amb marques que mostren una entrada i una altra eixida.
L'horari es manté com el mes de juliol, encara que s'està estudiant una possible modificació. De moment, els usuaris i usuàries podran utilitzar les instal·lacions de 7.30 a 14 h i de 15 a 22 h; els dissabtes de 8 a 22 h, i els diumenges de 8 a 15 h.
A més, s'haurà de fer la reserva prèvia de manera online, tant per a abonats com usuaris. I les entitats esportives locals també ho hauran de tramitar a través de la FDM (Fundació Esportiva Municipal).
Normes de participació
Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.
Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.
La participació implica que ha llegit i accepta les Normes de Participació i Política de Privadesa
Normes de Participació
Política de privacitat
Per seguretat guardem la teua IP
18.119.100.196