![](https://laopiniondetorrent.es/valencia/upload/images/06_2020/3346_tdic-850x491.jpg)
L’Ajuntament supera les 4.000 atencions presencials des de la reactivació del servei
Des que es reprenguera el servei d’atenció presencial a l’Ajuntament de Torrent el passat 13 de maig, el TDIC ha superat les 4.000 atencions personalitzades per a realitzar aquells tràmits que no puguen dur-se a terme de manera telemàtica. Així, per a garantir la protecció de tota la ciutadania i la del personal municipal, el consistori ha reforçat les tasques de neteja de tot el TDIC (situat en la planta baixa) i s’han establit mesures de seguretat, com la senyalística per a marcar les distàncies socials, la instal·lació de mampares de metacrilat per a evitar el contacte físic entre les persones i el control febril en l’accés de l’edifici amb un nou dispositiu que mesura la temperatura corporal.
La cita prèvia per a l’atenció presencial en el TDIC es gestiona de manera online a través de la web municipal www.torrent.es > Cita prèvia; o per via telefònica en el 010.
Normes de participació
Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.
Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.
La participació implica que ha llegit i accepta les Normes de Participació i Política de Privadesa
Normes de Participació
Política de privacitat
Per seguretat guardem la teua IP
18.219.95.160