Dimarts, 02 de Juliol del 2024

Actualitzada Dimarts, 02 de Juliol del 2024 a les 13:04:43 hores

Edició Digital en valencià | Directora: Mamen Casabán Daries | Contacte: 627 604 169 - 687 284 697 Versió impresa
REDACCIÓ
Dijous, 11 de Juny del 2020

L’Ajuntament supera les 4.000 atencions presencials des de la reactivació del servei

Des que es reprenguera el servei d’atenció presencial a l’Ajuntament de Torrent el passat 13 de maig, el TDIC ha superat les 4.000 atencions personalitzades per a realitzar aquells tràmits que no puguen dur-se a terme de manera telemàtica. Així, per a garantir la protecció de tota la ciutadania i la del personal municipal, el consistori ha reforçat les tasques de neteja de tot el TDIC (situat en la planta baixa) i s’han establit mesures de seguretat, com la senyalística per a marcar les distàncies socials, la instal·lació de mampares de metacrilat per a evitar el contacte físic entre les persones i el control febril en l’accés de l’edifici amb un nou dispositiu que mesura la temperatura corporal.

 

La cita prèvia per a l’atenció presencial en el TDIC es gestiona de manera online a través de la web municipal www.torrent.es > Cita prèvia; o per via telefònica en el 010.

Comentari Comentar aquesta notícia
Comentar esta noticia

Normes de participació

Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.

Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.

La participació implica que ha llegit i accepta les Normes de Participació i Política de Privadesa

Normes de Participació

Política de privacitat

Per seguretat guardem la teua IP
18.219.95.160

Encara no hi ha comentaris

Potser també t'interesse...

Amb el teu compte registrat

Escriu el teu correu i t'enviarem un enllaç perquè escrigues una nova contrasenya.