
ECONOMIA
L'atur puja a Torrent un 6% a l'any passat situant-se en 7.720 persones respecte
El tancament per Coronavirus ha provocat la primera pujada des de l'any 2013, xifra es similar a la del mes de març de 2018
Amb l'oficina tancada pel cornavirus, els 637 torrentins que han perdut el treball han tingut que fer gestions telemàtiques. L'atur puja a Torrent en 637 persones el mes de març arribant a 7.720 aturats, una xifra que suposa un augment del 6% respecte a març de l'any passat. D'aquesta forma, la taxa d'atur puja al 14,23%, lluny del 20,5% de març de 2013.
4.727 dones i 2.993 homes desocupats, en la seua majoria majors de 45 anys. Per sectors, el més afectat és el dels Serveis amb 5.090 aturats, seguit d'Indústria amb 1.261, Construcció 664 i Agricultura amb 254 aturats. Són 637 persones desocupades més que el mes de febrer, que Torrent tenia 7.083 aturats i 452 més que fa un any.
Respecte als contractes de treball signats el mes de març, són 925, dels quals 813 són temporals, 59 temporalves i 58 són convertits a indefinits. La contractació en aquest mes de març ha sigut inferior a la registrada al març de 2019, quan es van signar 1.155 contractes de treball.
Gestiones online por coronavirus i EROs
Amb la situació de confinament per coronavirus, l'oficina que hauría de estar plena de gent fent gestions de l'atur, està des de el 16 març tancada. Només es poden fer gestions de forma telemàtica. En esta incertesa també es troben els treballadors que han patit un Expedient de Regulació d'Ocupacio (ERO).
Normes de participació
Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.
Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.
La participació implica que ha llegit i accepta les Normes de Participació i Política de Privadesa
Normes de Participació
Política de privacitat
Per seguretat guardem la teua IP
3.12.198.162