
SETMANA SANTA
El Sant Sepulcre celebra el 90 aniversari restaurant el seu pas i la seua capella
La seu de la germandat ha acollit fins a una exposició fotogràfica que recull la seua història a Torrent
Amb motiu del seu 90 aniversari, la Germanor del Sant Sepulcre de Torrent ha preparat una sèrie d'actes públics que porten també aconseguisc canvis i aportacions al patrimoni artístic de la ciutat. Entre les novetats s'ha procedit a realitzar una rèplica idèntica a l'original de la figura del Crist, perquè puga ser utilitzada per la germanor quan aquesta participe en actes que tinguen lloc en altres ciutats.
A més, s'ha remodelat l'anda que, al costat de la citada figura, conforma el Pas del Sant Sepulcre. D'igual manera, també s'han policromat les imatges del Via crucis que adornen el pas. També s'ha recuperat la Capella del Sant Sepulcre, que la germanor va tindre a l'església del convent de Monte-Sión des que va ser beneïda a mitjan segle passat fins que va ser traslladat el Pas del Sant Sepulcre al Museu de la Setmana Santa.
Per tot això, la germanor ha organitzat una sèrie d'activitats que ja van començar amb la inauguració de l'exposició 'Sant Sepulcre, la història d'un pas en imatges' el passat 7 de febrer, i que es pot visitar fins a aquest divendres 14 en el local social de la germandat.
El president de la germandat, José Enrique Tronchoni, va fer lliurament de dues plaques en agraïment per la col·laboració del consistori a l'alcalde Jesús Ros, que va ser l'encarregat de tallar la cinta d'inauguració, i a Javier Ruiz, director de Caixa Rural Torrent, entitat que també ha fet costat a la confraria en aquest 90a aniversari.
Diumenge que ve la germandat viurà un acte emotiu i històric amb la benedicció de la remodelació i restauració del pas del Sant Sepulcre, així com la capella on descansarà la imatge en la Parròquia de Monte-Sión. L'acte començarà a les 17.30 hores amb una processó des de l'església de l'Asunción fins a la parròquia de Monte-Sión, on es beneirà el pas.
Després, a les 19.30 hores tindrà lloc l'eucaristia, al llarg de la qual es beneirà la restauració de la capella del Sant Sepulcre. La Germandat del Sant Sepulcre, fundada en 1930, és la segona més antiga entre les quals integren el conglomerat de germanors que cada any fan possible la celebració de la Setmana Santa a Torrent.
Normes de participació
Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.
Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.
La participació implica que ha llegit i accepta les Normes de Participació i Política de Privadesa
Normes de Participació
Política de privacitat
Per seguretat guardem la teua IP
3.238.250.73