El 52% de la població gasta entre 100 i 300 euros en les rebaixes d'estiu
Es realitzen compres tant a través del mòbil (62%) com en botiga física (50%). El que més compren els ciutadans en aquest període és roba, calçat, accessoris, cosmètics i productes de decoració.
Segons l'últim estudi de l'outlet online, els clients trauen profit a les rebaixes d'estiu. Un 52% inverteix entre 100 i 300 euros, mentre que el 20% gasta entre 300 i 600 euros. Els homes gasten més de mitjana que les dones. I és que el 30% gasta entre 300 i 600 euros, enfront del 18% de les dones.
L'estudi revela que el 63% dels consumidors espera a les rebaixes d'estiu per a realitzar les compres que tenen pendents, aprofitant per a adquirir coses que necessiten (37%) i renovar l'armari d'estiu (22%). Concretament, els productes més comprats durant les rebaixes són roba (94%), calçat (80%), accessoris (43%), vestits de bany (34%), cosmètica (31%) i decoració per a la casa (24%). No obstant això, quant a sexes les preferències canvien, i encara que tots dos prioritzen les compres de roba i calçat, les dones aprofiten també per a comprar cosmètica (35%) i els homes accessoris (43%).
Com és habitual, els ciutadans també aprofiten els descomptes per a donar-se un capritx (37%) i fins a un 77% dels enquestats afirma haver comprat per impuls en època de rebaixes. Així i tot, només un 14% acaba retornant el que ha adquirit.
Quant als hàbits de compra, mostra que els compradors realitzen les seues compres tant a través del mòbil (62%) com acudint a la botiga física (50%). "La tendència actual del retail pansa per l'omnicanalidad" afirmen els experts en consum. "Cada vegada més, la gent va a la botiga per a provar-se roba que després compra per Internet i/o analitza les col·leccions a través d'apps per a així anar directe als productes desitjats a la botiga física sense perdre temps".
El canal online, no obstant això, gana cada vegada més pes. De fet, els Millennials (els nascuts entre 1980 i 1999) són la generació que més utilitza el dispositiu mòbil per a comprar (84%). I és que aquest canal permet evitar algunes de les molèsties com les llargues cues perquè t'atenguen i pagar (44%), les aglomeracions (38%), la sensació d'aclaparament (33%) i el temps que es tarda a aconseguir comprar el que desitgem (30%). La molèstia que lidera el rànquing és la dificultat per a trobar la talla desitjada (58%).
Normes de participació
Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.
Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.
La participació implica que ha llegit i accepta les Normes de Participació i Política de Privadesa
Normes de Participació
Política de privacitat
Per seguretat guardem la teua IP
18.220.106.241