Dijous, 25 de Abril del 2024

Actualitzada Dijous, 25 de Abril del 2024 a les 12:15:08 hores

Edició Digital en valencià | Directora: Mamen Casabán Daries | Contacte: 627 604 169 - 687 284 697 Versió impresa
REDACCIÓ
Dijous, 27 de Juny del 2019

El 52% de la població gasta entre 100 i 300 euros en les rebaixes d'estiu

Imatge d'arxiu.Imatge d'arxiu.

Es realitzen compres tant a través del mòbil (62%) com en botiga física (50%). El que més compren els ciutadans en aquest període és roba, calçat, accessoris, cosmètics i productes de decoració.

Segons l'últim estudi de l'outlet online, els clients trauen profit a les rebaixes d'estiu. Un 52% inverteix entre 100 i 300 euros, mentre que el 20% gasta entre 300 i 600 euros. Els homes gasten més de mitjana que les dones. I és que el 30% gasta entre 300 i 600 euros, enfront del 18% de les dones.

 

L'estudi revela que el 63% dels consumidors espera a les rebaixes d'estiu per a realitzar les compres que tenen pendents, aprofitant per a adquirir coses que necessiten (37%) i renovar l'armari d'estiu (22%). Concretament, els productes més comprats durant les rebaixes són roba (94%), calçat (80%), accessoris (43%), vestits de bany (34%), cosmètica (31%) i decoració per a la casa (24%). No obstant això, quant a sexes les preferències canvien, i encara que tots dos prioritzen les compres de roba i calçat, les dones aprofiten també per a comprar cosmètica (35%) i els homes accessoris (43%).

 

Com és habitual, els ciutadans també aprofiten els descomptes per a donar-se un capritx (37%) i fins a un 77% dels enquestats afirma haver comprat per impuls en època de rebaixes. Així i tot, només un 14% acaba retornant el que ha adquirit.

 

Quant als hàbits de compra, mostra que els compradors realitzen les seues compres tant a través del mòbil (62%) com acudint a la botiga física (50%). "La tendència actual del retail pansa per l'omnicanalidad" afirmen els experts en consum. "Cada vegada més, la gent va a la botiga per a provar-se roba que després compra per Internet i/o analitza les col·leccions a través d'apps per a així anar directe als productes desitjats a la botiga física sense perdre temps".

 

El canal online, no obstant això, gana cada vegada més pes. De fet, els Millennials (els nascuts entre 1980 i 1999) són la generació que més utilitza el dispositiu mòbil per a comprar (84%). I és que aquest canal permet evitar algunes de les molèsties com les llargues cues perquè t'atenguen i pagar (44%), les aglomeracions (38%), la sensació d'aclaparament (33%) i el temps que es tarda a aconseguir comprar el que desitgem (30%). La molèstia que lidera el rànquing és la dificultat per a trobar la talla desitjada (58%).

Comentari Comentar aquesta notícia
Comentar esta noticia

Normes de participació

Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.

Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.

La participació implica que ha llegit i accepta les Normes de Participació i Política de Privadesa

Normes de Participació

Política de privacitat

Per seguretat guardem la teua IP
18.220.106.241

Encara no hi ha comentaris

Potser també t'interesse...

Amb el teu compte registrat

Escriu el teu correu i t'enviarem un enllaç perquè escrigues una nova contrasenya.