Folgado es reuneix amb esportistes i clubs esportius de Torrent

Folgado es reuneix amb esportistes i clubs esportius de Torrent i es compromet a construir un camp de futbol i rugbi, rutes runner, circuit de trail i ampliar les beques a esportistes d'elit.
Els populars de Torrent continuen reunint-se amb veïns i col·lectius de la ciutat. La seua candidata a l'alcaldia, Amparo Folgado, acompanyada del candidat a les Corts Valencianes, Juan Carlos Caballero, s'ha reunit aquesta vegada amb esportistes i clubs esportius de Torrent, als qui ha presentat el seu programa electoral en aquesta matèria i ha recollit les seues propostes.
El futbolista del Llevant UD, Pedro López ha acompanyat a Amparo Folgado en l'acte, aportant la seua visió com a esportista professional i veí de Torrent.
El futur pavelló en el Toll l'Alberca, traslladat a Parc Central
La candidata del PP, Amparo Folgado ha afirmat que "ningú entén el perquè es construirà un pavelló d'esports en l'A7" pel que es va comprometre al fet que a partir del 26 de maig i si encara es pot "canviarem la ubicació del futur pavelló, perquè es construïsca en la parcel·la municipal situada al costat de la Ciutat de l'Esport, per sentit comú, per proximitat, accessos i aparcament".
Camp de Futbol i Rugbi
A més, Folgado va anunciar la construcció d'un nou camp per a la pràctica del futbol i adaptat a la pràctica del rugbi. "Aquest camp que se situarà en una parcel·la pública estarà a la disposició dels clubs de la ciutat i en ell es podran disputar partits de rugbi, necessari a la nostra ciutat". Folgado ha rebut a través del seu whatsapp de campanya, propostes per a la construcció d'aquest camp que seria d'un estil similar al situat en l'Alter.
Rutes Runner i Circuit Trail
La candidata del PP, també ha subratllat la necessitat de crear rutes segures per als corredors de Torrent. Per això, ha afirmat que "crearem rutes runner com la que vam fer en 2014 al costat de la carretera de Picanya, amb màquines d'exercicis, pes, font per a avituallament i zona de descans". A més, també va explicar que "completarem la sendera del Reg Mil·lenari del Barranc de l'Horteta perquè estiga adaptat a la pràctica del trail, fent d'aquesta ruta de gran valor paisatgístic i mediambiental de Torrent, un circuit de trail".
Al costat d'aquestes propostes, Amparo Folgado s'ha compromés a ampliar les beques a esportistes d'elit de la ciutat, així com a l'ampliació de la pista de patinatge en Parc Central. A més, ha pres bona nota de les propostes realitzades pels clubs esportius de la ciutat, per a estudiar-les i poder incloure-les en el programa del futur govern municipal.
Normes de participació
Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.
Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.
La participació implica que ha llegit i accepta les Normes de Participació i Política de Privadesa
Normes de Participació
Política de privacitat
Per seguretat guardem la teua IP
3.148.200.110