
PILOTA
Torrent acollirà les finals del trofeu El Corte Inglés de la modalitat trinquet
La ciutat de Torrent acollirà aquest estiu les finals del campionat autonòmic de galotxa Trofeu el Corte Inglés en la modalitat trinquet
La ciutat de Torrent acollirà aquest estiu les finals del campionat autonòmic de galotxa Trofeu el Corte Inglés en la modalitat trinquet. Aquesta setmana ha tingut lloc en El Corte Inglés de l'avinguda de França la presentació d'aquest torneig.
Aquest campionat arriba al seu 44 edició i en ell participen en total més de 150 equips en diferents categories i les finals de la modalitat de trinquet se celebraran un any més a Torrent a principis de juny. La regidora d'Esports, Nadia Marín, va acudir a la presentació i va ressaltar "l'afecte que Torrent té cap a l'esport autòcton i el nivell i la qualitat de joc que podrà veure's en el trinquet al juny".
Normes de participació
Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.
Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.
La participació implica que ha llegit i accepta les Normes de Participació i Política de Privadesa
Normes de Participació
Política de privacitat
Per seguretat guardem la teua IP
3.147.77.120