Dimecres, 14 de Maig del 2025

Actualitzada Dimecres, 14 de Maig del 2025 a les 12:49:16 hores

Edició Digital en valencià | Directora: Mamen Casabán Daries | Contacte: 627 604 169 - 687 284 697 Versió impresa
REDACCIÓ
Dimarts, 26 de Febrer del 2019

Sant Valerià guanya la cavalca infantil amb un homenatge a la Casa Museu de l'Horta Sud

La comissió consolida el premi. El segon premi va ser per a Àngel de l'Alcasser i el tercer per Lope de Rueda

Un any més l'Avinguda va omplir de fantasia, caramels i alegria en la cavacalda del ninot infantil. La falla Sant Valerià tornava a guanyar el primer premi de la cavalcada gràcies a una proposta centrada en l'homenatge a la casa museu de l'Horta Sud, Josep Ferris March. Les diferents estances d'esta casa convertida en museu etnogràfic va ser el punt de partida per vore originals disfresses de cadires, socarrats, telèfons antics, així com els tallers de cucs de seda o catxirulos. "Un museu viu" pretenia ixir al carrer i personificar la tasca de difusió i cura de les tradicions valencianes de la comarca a càrrec del personal del museu.



El segon premi va ser per a la falla Àngel de l'Alcasser, amb un repàs a la festa fallera a partir de les teles, el llibret, el foc o la senyera, mentre que el tercer premi va ser per a la falla Lope de Rueda amb els seus súpers herois de hui en dia.



La resta de premis van ser: quart premi per a Segon tram Av. El cinqué premi va ser per a carrer Benemerita, el sisé per a la falla de La Plaça, el seté per a la falla Reina Sofia i el huité per a Pare Méndez.



Dissabte que ve, a les 19.00 hores serà el torn dels majors en la cavalca del ninot, al qual se li suma el premi de crítica i de carrossa confeccionada i llogada.

Comentari Comentar aquesta notícia
Comentar esta noticia

Normes de participació

Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.

Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.

La participació implica que ha llegit i accepta les Normes de Participació i Política de Privadesa

Normes de Participació

Política de privacitat

Per seguretat guardem la teua IP
3.133.142.101

Encara no hi ha comentaris

Potser també t'interesse...

Amb el teu compte registrat

Escriu el teu correu i t'enviarem un enllaç perquè escrigues una nova contrasenya.