Dimecres, 30 de Abril del 2025

Actualitzada Dimecres, 30 de Abril del 2025 a les 16:24:04 hores

Edició Digital en valencià | Directora: Mamen Casabán Daries | Contacte: 627 604 169 - 687 284 697 Versió impresa
REDACCIÓ
Dilluns, 03 de Desembre del 2018

Torrent, seu de la inauguració del festival de cinema educatiu MICE

L’Auditori acollirà el pròxim 8 de febrer la sessió inaugural d’este festival de cinema en què es projecten treballs audiovisuals elaborats per estudiants de tot el món

Torrent serà la seu inaugural de la setena Mostra Internacional de Cinema Educatiu (MICE). L’Auditori acollirà el pròxim 8 de febrer la sessió inaugural d’este festival de cinema en què es projecten treballs audiovisuals elaborats per estudiants de tot el món.

 

Dimecres, la Mostra Internacional de Cinema Educatiu de València presentà la imatge, amb la firma de Francis Montesinos, que representarà la propera edició 2019, que tindrà lloc entre els dies 8 i 23 de febrer en diferents seus de la Comunitat Valenciana i en categories escolar i universitària.

 

El festival donarà el tret d’eixida el pròxim 8 de febrer amb l’Auditori de Torrent com a epicentre de les activitats. Al llarg del dia hi haurà activitats per a grans i menuts i tindran lloc les gales infantil i oficial.

 

 

Comentari Comentar aquesta notícia
Comentar esta noticia

Normes de participació

Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.

Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.

La participació implica que ha llegit i accepta les Normes de Participació i Política de Privadesa

Normes de Participació

Política de privacitat

Per seguretat guardem la teua IP
3.15.195.46

Encara no hi ha comentaris

Potser també t'interesse...

Amb el teu compte registrat

Escriu el teu correu i t'enviarem un enllaç perquè escrigues una nova contrasenya.