
MÚSICA
Les bandes de Torrent ofereixen els concerts de les seues joves promeses
El divendres a la vesprada, el Auditori va acollir el concert de joves solistes de la banda simfònica de la Unió Musical de Torrent i el dissabte a la vesprada, també en el Auditori, va anar el torn per als joves solistes de la banda del Cercle Catòlic
Les joves promeses de les bandes de música de la ciutat van viure un intens cap de setmana. El divendres a la vesprada, el Auditori va acollir el concert de joves solistes de la banda simfònica de la Unió Musical de Torrent.
Mar Torrijos, Nuria The Vuyst i Nuria Hernández, tres joves, que han acabat els seus estudis professionals de grau mitjà van delectar al públic amb les seues interpretacions.
El dissabte a la vesprada, també en el Auditori, va anar el torn per als joves solistes de la banda del Cercle Catòlic, que van mostrar als assistents la qualitat de la seua música, en companyia d'altres bandes de música de la comarca.
Normes de participació
Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.
Aquesta és l'opinió dels lectors, no la d'aquest mitjà.
La participació implica que ha llegit i accepta les Normes de Participació i Política de Privadesa
Normes de Participació
Política de privacitat
Per seguretat guardem la teua IP
3.144.28.166